کد خبر 821
۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۴

اجرای طرح ماشین ریخته‌گری بیلت در شرکت فولاد سفیددشت

اجرای طرح ماشین ریخته‌گری بیلت در شرکت فولاد سفیددشت

اجرای طرح ماشین ریخته‌گری بیلت در شرکت فولاد سفیددشت آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، مدیرعامل شرکت فولاد سفیددشت در نشست هماهنگی اجرای طرح ماشین ریخته‌گری بیلت گفت: پس از اجرای کامل این طرح سالانه یک میلیون و ۸۰۰ هزار تُن شمس بیلت با انواع مختلف در این شرکت تولید می‌شود.

محمود ارباب‌زاده با اشاره به هزینه ۲۴ میلیون یورویی این طرح، افزود: مدت زمان اجرا ۳۰ ماه برآورد شده که از طریق فاینانس توسط ایمیدرو تأمین مالی و توسط کنسرسیوم دانیلی و فولاد تکنیک اجرا می‌شود.

وی افزایش تولید، ارزش افزوده بیشتر و حفظ جایگاه فولاد سفیددشت در بازارهای داخل و بین‌الملل را از مزایای اجرای این طرح برشمرد و گفت: با اجرای این طرح زمینه اشتغال هزار و ۱۲۰ نفر به‌طور مستقیم و غیرمستقیم فراهم شد.

ارباب‌زاده با بیان اینکه اجرای ماشین ریخته‌گری بیلت در مسیر تکمیل زنجیره فولادسازی در این شرکت محسوب شده، افزود: شرکت فولاد سفیددشت جز معدود فولادسازی‌هایی است که توان تولید بیلت و تختال را داشته و بسته به نیاز و نوسانات بازار، محصول تولیدی را تغییر خواهد داد.

وی گفت: با تکمیل زنجیره فولادسازی در شرکت فولادسفیددشت، زمینه توسعه ۲۰۰ واحد کوچک فولادی و فلزی در چهارمحال و بختیاری فراهم می‌شود.

شرکت فولاد سفیددشت به‌عنوان یکی از بزرگترین طرح‌های هفت‌گانه فولادسازی کشور، در حال حاضر ماهانه ۸۵ هزار تُن آهن اسفنجی تولید می‌کند.

انتهای پیام/

کد خبر 821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =