کد خبر 863
۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۴

نماینده فلاورجان در مجلس شورای اسلامی:

دو سال پیش درباره فساد مبارکه فریاد زدم

دو سال پیش درباره فساد مبارکه فریاد زدم

نماینده فلاورجان در مجلس شورای اسلامی گفت: دو سال پیش درباره ‫فساد بزرگ در ‫فولاد مبارکه‬ هشدار دادم اما با پروپاگاندا و پول‌پاشی سایبری مانع دیدن هشدارها شدند.

به گزارش آهن‌نیوز، سید ناصر موسوی لارگانی با اشاره به ارجاع گزارش تحقیق و تفحص از شرکت فولاد مبارکه اصفهان به قوه‌قضاییه برای بررسی تخلفات گفت: دو سال پیش درباره ‫فساد بزرگ در ‫فولاد مبارکه هشدار دادم اما با پروپاگاندا و پول‌پاشی سایبری مانع دیدن هشدارها شدند؛ شرایط به گونه‌ای بود که برخی رسانه‌ها از هر جناحی حتی صدا و سیما به ارگان مدیران و حامیان فولاد تبدیل شدند و صدها میلیون در فضای مجازی و میلیاردها تومان خرج رپورتاژ در رسانه‌ها شد.

وی افزود: با توجه به این وضعیت چاره‌ای جز تحقیق و تفحص مجلس از عملکرد شرکت فولاد مبارکه اصفهان در دولت قبل و مدیرعامل سابق این شرکت باقی نماند چون آنها به دنبال منکوب کردن هشداردهنده و وارونه کردن حقایق بودند.

نماینده فلاورجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جزییات تحقیق و تفحص از شرکت فولاد مبارکه اصفهان گفت: عمق فساد بسیار ویران‌کننده‌تر از آن بود که تصورش را می‌کردیم. ۹۲هزار میلیارد تومان تخلف، قطعاً رکورد بزرگی در میزان فساد صنعتی در کشور است. مقامات دولت وقت، تمام قد پشت ‫عظیمیان مدیرعامل سابق متخلف فولاد و همدستانش ایستادند و فولاد مبارکه حیاط خلوتشان بود. تخلفات مربوط به دولت قبل  و ‌مدیریت سابق شرکت فولاد مبارکه اصفهان است.

وی با اشاره به سفر برخی از مقامات دولت سابق به اصفهان یادآور شد: آقایان در دولت قبلی به اصفهان فقط برای بازدید از فولاد مبارکه سفر می‌کردند و اصلاً به جایی مثال زاینده‌رود سر نمی‌زدند و کشاورزان را نمی‌دیدند. هرچه بود فولاد مبارکه بود و بس؛ به همین دلیل می‌توان گفت که تخلف ۹۲هزار میلیارد تومانی در ‫فولاد مبارکه پیامد بی‌توجهی به هشدارهایی است که طی چند سال گذشته دادیم.

موسوی لارگانی اضافه کرد: همچنین  باید برای مهار جوسازی کاذب رسانه‌ای چه در خبرگزاری‌ها و چه در فضای مجازی فکر اساسی کرد؛ چراکه نماینده یا هر مقام مسئول دلسوز و پاکی که درباره یک اشکال یا فساد تذکری می‌دهد بلافاصله از چپ و راست بر سرش می‌ریزند و او را به سهم‌خواهی متهم می‌کنند بدون اینکه به هشدارها پرداخته شود.

انتهای پیام/

کد خبر 863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =