کد خبر 939
۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۷

گل‌گهر - سپاهان دربی متمول‌ها

گل‌گهر - سپاهان دربی متمول‌ها

هفته سوم لیگ‌ برتر در حالی پیگیری خواهد شد که در آن دو تیم متمول گل‌گهر سیرجان و سپاهان اصفهان به نوعی دربی پولدارهای حاضر در لیگ‌برتر را برگزار خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار آهن‌نیوز، گل‌گهر سیرجان در حالی  در هفته سوم لیگ برتر میزبان سپاهان خواهند بود که سپاهانی‌ها با ۶ امتیاز در رده اول جدول حضور دارند و گل‌گهری‌ها با ۴ امتیاز، هم امتیاز با نفت مسجدسلیمان در رده سوم قرار دارند و همین همسایگی در صدر جدول هم به نوعی بر حساسیت‌های موجود در این بازی افزوده است.

سپاهانی‌ها با هدایت مورایس بعد از دو برد پیاپی به دنبال هت‌تریک برد در سومین هفته بازی‌ها هستند تا با یک رکورد تمام برد و روحیه‌ساز به کار خود ادامه دهند و از همین ابتدا امضاء خود را با برد یکی دیگر از مدعیان لیگ برتر پایِ این مسابقات انجام دهد. از طرفی گل‌گهری‌ها هم که خود را یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ‌برتر می‌دانند نمی‌خواهند از همین ابتدا قافیه را براحتی به سپاهان ببازند بخصوص که احتمالاً تیم‌های دیگر هم که ادعای در کورس بودند را دارند در این هفته‌ها خود را به این‌ تیم‌ها در جدول خواهند رساند.

گل‌گهری‌ها بدنبال متوقف کردن سپاهان هستند کاری که شاید استقلال در خانه نتوانست آن را انجام دهد، ضمن اینکه متوقف کردن سپاهان بخصوص اگر با برد برای سیرجانی‌ها همراه شود خود، خط و نشانی برای دیگر مدعیان لیگ‌برتر این فصلِ مسابقات است. 

انتهای پیام/

کد خبر 939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =