کد خبر 996
۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۳

در کمیته بازنگری فرمول قیمت‌گذای محصولات فولادی چه گذشت؟

در کمیته بازنگری فرمول قیمت‌گذای محصولات فولادی چه گذشت؟

عرضه در بورس، نحوه معاملات، نوع ارتباط تشکل‌ها با یکدیگر، مکانیزم عرضه و فروش و سیاست‌های مختلف معاملات و حلقه‌های مختلف زنجیره، موضوعات و محورهای اصلی نشست بود.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، محمدصادق مفتح، قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی با اشاره به نشست بازنگری وزارت صمت درباره فرمول قیمت پایه شمش فولاد و محصولات فولادی در دفتر تنظیم بازار وزارت صمت افزود: نشست هفته گذشته در جهت همگرایی فکری تشکل‌ها و انجمن‌های بخش خصوصی در صنایع بالادست و پایین دست زنجیره فولاد برای تعیین قیمت محصولات فولادی در بازار داخلی برگزار شد تا ضمن شنیدن نظرات مشترک اعضا، اختلاف نظر و سلیقه آنها در تعیین قیمت محصولات فولادی در ابتدا و انتهای زنجیره نیز بررسی شود.

وی ادامه داد: با جمع کردن ذینفعان صنایع بالادست و پایین دست زنجیره در این نشست تلاش شد علاوه بر مراقبت از زنجیره فولاد، زمینه همکاری و تصمیم‌گیری‌های مشترک نیز برای تنظیم بازار زنجیره فولاد فراهم شود.

قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی تصریح کرد: عرضه در بورس، نحوه معاملات، نوع ارتباط تشکل‌ها با یکدیگر، مکانیزم عرضه و فروش و سیاست‌های مختلف معاملات و حلقه‌های مختلف زنجیره، موضوعات و محورهای اصلی نشست بود و قرار شد برگزاری اینگونه نشست‌ها ادامه‌دار باشد.

مفتح گفت: برپایی این نشست‌ها، مفاهمه تشکل‌ها و انجمن‌های بخش خصوصی را از ابتدا تا انتهای حلقه نزدیک‌تر می‌کند و در این نشست‌ها تلاش خواهد شد فرایند قیمت و مکانیزم قیمت‌گذاری در بورس کالا به گونه‌ای باشد که منافع تمام حلقه‌ها تامین و بهترین تصمیم از طرف اعضا برای قیمت‌گذاری اتخاذ شود.

انتهای پیام/

کد خبر 996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =