کد خبر 998
۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۳

تخلف فولاد دامن تاج را می‌گیرد؟

تخلف فولاد دامن تاج را می‌گیرد؟

موضوع تایید صلاحیت مهدی تاج در انتخابات فدراسیون فوتبال بر سر زبان‌ها افتاده و این در حالی است که حبیب‌الله حبیبی، عضو کمیته بدوی این مسئله را تکذیب کرد.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز به نقل از تابناک، کمیته بدوی انتخابات فدراسیون فوتبال برای انتخابات ۸ شهریورماه و در خصوص احراز شرایط نامزدها تخلفی بزرگ مرتکب شده و آن هم نادیده گرفتن بند ۳ ماده ۳۳ اساسنامه است. بندی که مانع حضور افرادی در انتخابات می‌شود که سه دوره در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال حضور داشته‌اند و این قانون مشمول وضعیت مهدی تاج است.

در استعلام قضایی نامزدهای انتخابات فدراسیون فوتبال سه نامزد تأیید نشده‌اند که مهم‌ترین آنها مهدی تاج است. فردی که بارها اعلام شده برای او پرونده تشکیل شده و اخیراً هم نامش در گزارش تحقیق و تفحص مجلس در اختلاس ۹۲ هزار میلیاردی فولاد مبارکه سپاهان دیده می‌شود. مقابل نام تاج در استعلامی که به فدراسیون فوتبال رسیده سه ستاره قرار دارد که وضعیت پرونده قضایی او را نشان می‌دهد و به این ترتیب او نمی‌تواند در انتخابات شرکت کند.

تاج در شرایطی با این وضعیت روبه‌رو شده که زمزمه‌هایی مبنی بر تأیید او به گوش رسید که حبیب‌الله حبیبی، عضو کمیته بدوی این مسئله را تکذیب کرد. با این حال در نهایت کمیته بدوی طبق استعلام‌ها باید تصمیم نهایی را به دبیرکل اعلام کند و این لیست به فیفا ارسال شود، اما در صورت تأیید مهدی تاج چه شرایطی به وجود می‌آید؟

تأیید تاج برای شرکت در انتخابات با وجود استعلام‌های قضایی صورت گرفته به نوعی تمرد از دستور قضایی محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 998

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =