کد خبر 10003
۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰

کسب سه رکورد جدید حمل گندله شرکت سیمیدکو در کمتر از یک ماه

کسب سه رکورد جدید حمل گندله شرکت سیمیدکو در کمتر از یک ماه

رکورد حمل روزانه محصول گندله در شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد با رشدی سی و نه درصدی نسبت به سال ۱۳۹۹ در سه مرحله طی کمتر از یک ماه محقق شد.

به گزارش آهن نیوز، رکورد حمل روزانه محصول گندله شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد در حوزه جاده‌ای طی سه مرحله در کمتر از یک ماه و با رشدی سی و نه درصدی نسبت به سال ۱۳۹۹ به ثبت رسید.

بر اساس این گزارش، آخرین رکورد به دست آمده در این حوزه بیستم آذرماه سال ۱۳۹۹ به میزان ۸۱۵۵ تن محقق گردید که در تاریخ ۲۷ دی ماه و روزهای ۱۳ و ۱۷ اسفندماه سال جاری در کمتر از یک ماه به ترتیب به میزان ۱۰۶۹۳ تن، ۱۰۹۱۱ تن و ۱۱۳۶۵ تن به ثبت رسید.

این مهم با تلاش و همت تلاشگران سیمیدکو در واحدهای توزین، حفاظت فیزیکی و فروش محقق گردید و این محصول استراتژیک صنعت فولاد از مبدا مجتمع کارخانجات سیمیدکو واقع در منطقه معدنی سنگان شهرستان خواف به مقاصد شرکت های بزرگ فولادی در استان های خراسان جنوبی، خوزستان، هرمزگان و آذربایجان شرقی ارسال شد.

گفتنی است، شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد (سیمیدکو) یکی از مهم ترین شرکت های تولید کننده مواد اولیه صنعت فولاد کشور و از شرکت های تابعه گروه فولاد خوزستان است که در منطقه معدنی سنگان شهرستان خواف استان خراسان رضوی در حال حاضر با ظرفیت تولید سالانه ۲.۵ میلیون تن کنسانتره و  ۲.۵ میلیون تن گندله فعالیت دارد.

بیشتر بخوانید؛ 

مرد سال فولاد ایران، سرپرست سیمیدکو شد

رکورد شکنی تولید سالانه به صورت همزمان در سه کارخانه سیمیدکو

انتهای پیام/

کد خبر 10003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =