کد خبر 10383
۲۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۸

قیمت میلگرد در بازار آزاد بدون افزایش معامله شد؛ دوشنبه ۲۰ فروردین

قیمت میلگرد در بازار آزاد بدون افزایش معامله شد؛ دوشنبه ۲۰ فروردین

امروز در بازار آزاد تا حوالی ساعت ۱۲ نرخ‌های اعلامی برای میلگرد بدون تغییر نسبت به نرخ اعلامی دیروز اعلام شد. همچنین شاهد کاهش قیمت توسط برخی از کارخانه‌های تولیدکننده میلگرد هم بودیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، نرخ دلار از دیروز در پی آرامش نسبی در فضای سیاسی و منطقه‌ای، رو به اصلاح گذاشته است و امروز با ۱۶۰۰ تومان کاهش از سقف دیروز؛ در محدوده ۶۳ هزار و ۹۰۰ تومان معامله می‌شود.

به همین ترتیب در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، نیز هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰هزار و ۶۴۸ تومان رسید و نسبت هب دیروز ثابت بود.

با اصلاح قیمت نرخ ارز، در بازار آهن فولاد نیز زمزمه‌های کاهش قیمت‌ها در برخی مقاطع مشاهده شد. 

بدین ترتیب امروز در بازار آزاد تا حوالی ساعت ۱۲ نرخ‌های اعلامی برای میلگرد بدون تغییر نسبت به نرخ اعلامی دیروز اعلام شد.

اما بعد از این ساعت برخی کارخانه‌ها از جمله فولاد کاوه ساوه، ۲۰۰ تومان؛ پردیس آذربایجان، ۶۰۰ تومان و ظفربناب؛ ۵۰ تومان کاهش قیمتی بر روی انواع سایزهای میلگرد خود اعمال کردند. 

دراین میان نرخ اعلامی برای میلگرد کارخانه ذوب آهن اصفهان نیز که در ابتدای صبح با نرخ ثابت نسبت به دیروز اعلام شد اما در ساعات بعد با دو بار اعلام کاهش قیمت در نهایت با ۱۰۰ الی ۳۰۰ تومان کاهش نسبت به آخرین نرخ اعلامی روز گذشته اعلام شد.

لیست قیمتی انواع سایزهای میلگرد ذوب آهن اصفهان در زیر ارائه شده است:

میلگرد ۱۲:           ۳۱۰۰۰   تومان
میلگرد ۱۴:           ۲۹۹۰۰   تومان
میلگرد ۱۶:           ۲۹۹۰۰   تومان
میلگرد ۱۸:           ۲۹۲۰۰   تومان
میلگرد ۲۰:           ۲۹۷۰۰   تومان
میلگرد ۲۲:           ۲۹۲۰۰   تومان
میلگرد ۲۸:           ۲۹۲۰۰   تومان
میلگرد ۳۲:           ۲۹۷۰۰   تومان

گفتنی است امروز و دیروز بازار میلگرد آجدار استاندارد در محدوده قیمتی ۲۷ تا ۲۹ هزار تومان و با متوسط نرخ تقریبی حدودا کیلویی ۲۸ هزار و ۱۳۰ تومان در حال معامله است که طی حدود یک ماه گذشته، بطور متوسط و تقریبی با افزایش قیمت (کیلویی ۲ هزار تومان) مواجه شده است.

انتهای پیام/

کد خبر 10383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =