کد خبر 10418
۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۹

مدیرعامل جدید شرکت ملی صنایع مس ایران کیست؟

مدیرعامل جدید شرکت ملی صنایع مس ایران کیست؟

امیر خرمی شاد که در تاریخ ۷ مرداد ماه ۱۴۰۲ به عنوان مدیرعامل شرکت ملی مس معرفی شده بود روز گذشته بعد از حدود ۷ ماه از سمت خود در این شرکت خداحافظی کرد و حسین مدرس خیابانی جایگزین وی شد. 

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، امیر خرمی شاد که در تاریخ ۷ مرداد ماه ۱۴۰۲ که با حضور اعضای هیات مدیره شرکت ملی صنایع مس ایران برگزار شد، به عنوان نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل جدید شرکت ملی مس معرفی شده بود روز گذشته بعد از حدود ۷ ماه از سمت خود در این شرکت خداحافظی کرد و حسین مدرس خیابانی جایگزین وی شد. 

حسین مدرس خیابانی که اکنون به عنوان مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران برگزیده شده به مدت ۱۷ سال در مسئولیت های مهمی در وزارت بازرگانی همچون قائم مقام معاونت بازرگانی داخلی، مدیرکل برنامه ریزی وزارت بازرگانی، مدیرکل تامین و توزیع کالا، مدیر کل دفتر تنظیم بازار، هیات مدیره شرکت بازرگانی دولتی ایران حضور داشته است.

همچنین مدت ۱۰ سال را به عنوان مدیرعامل و عضو هیات مدیره چند واحد تولیدی و صنعتی از جمله شرکت های فولاد خوزستان، سیمان زنجان، سیمان فیروزکوه، مجتمع فولاد خراسان، سیمان مازندران، تراکتورسازی ایران، سیمان غرب و شرکت توسعه صادرات فعالیت کرده است.  

او پس از رضا رحمانی به عنوان سرپرست وزارت صمت در دولت روحانی منصوب شد، و در ۱۴ مرداد ماه سال ۱۳۹۹ به عنوان وزیر پیشنهادی به مجلس معرفی شد و نتوانست رای اعتماد نمایندگان را کسب کند.  

 مدرس خیابانی به عنوان استاندار سیستان و بلوچستان از سوی هیئت دولت سیزدهم برگزیده شد.

وی در سال ۱۳۴۷ در تهران متولد شده و فارغ التحصیل دانشگاه علم و صنعت ایران است، مدرک کارشناسی مهندسی مواد و متالوژی، کارشناسی ارشد مهندسی صنایع و دکترای مدیریت استراتژیک دریافت کرده است.  

انتهای خبر/ ف

کد خبر 10418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =