کد خبر 1045
۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۶

جانی دوباره بر کالبد واحدهای تولیدی زنجان

جانی دوباره بر کالبد واحدهای تولیدی زنجان

گذشت یکسال از فعالیت دولت سیزدهم و حضور میدانی دولتمردان در عرصه های مخالف به ویژه صنعت نوید بخش افقی روشن است بطوریکه به گفته متولیان امر همت و حمایت دولتمردان در این استان منجر به پویایی بخش صنعت و تولید و ۴۴ واحد راکد از نیمه دوم سال ۱۴۰۰ با بیش از ۶۰۰ نفر اشتغالزایی احیا شده است.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، ناصر فغفوری رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به اینکه پیگیری لازم جهت راه‌اندازی دوباره واحدهای تولیدی تعطیل، از مهمترین و اساسی‌ترین سیاست‌های دولت سیزدهم است، گفت: دستور و حساسیت ویژه وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص رسیدگی به وضعیت واحدهای تولیدی تعطیل از توجه به این حوزه مهم حکایت دارد.

فغفوری با اشاره به اینکه طی یکسال گذشته از فعالیت دولت، ۴۴ واحد تولیدی از نیمه دوم سال ۱۴۰۰ با بیش از ۶۰۰ نفر اشتغالزایی و بیش از هشت هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری احیا شده است، گفت:  از جمله واحدهای مهم راه‌اندازی شده واحد "حامیران" با اشتغال ۱۲۰ نفر وکیان گرم نان با اشتغال ۵۰ نفر، فلزات رنگین پاسارگاد با اشتغال ۱۱۰ نفر و دیگر صنایع است.

وی اضافه کرد: همچنین تعیین تکلیف و راه‌اندازی واحدهای بزرگ چرم مصنوعی زنجان، ذوب فلزات ابهر، لوله پروفیل نوین پارسیان، و الیاف هامون، طرح در اجرای فولاد آسین جایگزین ابهر بافت و دانش فن ‌گران زنجان جایگزین اکفا سابق دیگر واحدهای راه‌اندازی شده را تشکیل می‌دهد.

فغفوری با بیان اینکه طی یک سال اخیر  ۹ طرح صنعتی مهم و بزرگ با اشتغال ۹۶۳ نفر و به میزان ۱۳ هزارو ۵۸۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری انجام و افتتاح شده است، ادامه داد: تلاش در جهت استقرار و راه‌اندازی طرح‌هایی که در جهت تکمیل زنجیره‌های تولید هستند از جمله طرح‌ها و واحدهای نساجی، طرح‌های صنایع معدنی و صنایع شوینده از جمله اقدامات در مدت یاد شده بوده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1045

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =