کد خبر 10626
۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۷

رکورد تولید و عرضه میلگرد توسط فولاد خراسان (فخاس)

رکورد  تولید و عرضه میلگرد توسط فولاد خراسان (فخاس)

مجتمع فولاد خراسان در اواخر فروردین ماه سالجاری رکورد عرضه و فروش محصول خود را در بورس کالا شکست و این شرکت توانست قیمت میلگرد مرسوم بازار را در هفته گذشته تقریبا ثابت نگاه دارد.

🔺"

🔸

به گزارش آهن نیوز مجتمع فولاد خراسان با نماد «فخاس» در بورس توانست در روز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه ۱۴۲ هزار تن میلگرد پرمصرف ساختمانی (سایز ۱۲ تا ۲۰) را در بورس کالا عرضه کند که با احتساب معاملات مچینگ،۴۰ هزارتن معادل ۲۸ درصد از این عرضه‌ها مورد معامله قرار گرفت.

عمده معاملات میلگرد مرسوم بازار در آخرین روز کاری هفتگی بورس کالا، روی قیمت پایه ۲۵۸۲۳ تومان انجام شد که بیشترین قیمت معاملاتی و حجم میلگرد ( ۲۰ هزار تن ) مربوط به فولاد خراسان بوده است.

لازم به ذکر است که مجتمع فولاد خراسان در ۱۲ ماهه سال ۱۴۰۲ نسبت به مدت مشابه سال قبل از رشد تولید و فروش ۷۳ درصدی برخوردار بوده است.

این میزان فروش شرکت در سال جهش تولید و مهار تورم نشان می دهد نماد "فخاس" توانسته است رکورد فروش را در ۱۲ ماهه سال قبل به ثبت برساند.

از این رو فروش داخلی و صادراتی شرکت در سال ۱۴۰۲ بر اساس گزارش ارائه شده در کدال معادل ۲۲ هزار میلیارد تومان برآورد شده است.

مجموع فروش داخلی و صادراتی نماد "فخاس" در اسفند ماه بیش از ۴ هزار میلیارد تومان بوده در حالیکه این رقم در بهمن ماه نزدیک به ۳ هزار میلیارد تومان برآورد شده است.

بیشترین فروش "فخاس" در فروش داخلی بوده که در اسفند ماه رقمی معادل ۲۴۸۹ میلیارد تومان را نشان می دهد.

انتهای پیام/

کد خبر 10626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =