کد خبر 1067
۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۱

نجومی بگیران غیرحضوری در فولاد مبارکه

نجومی بگیران غیرحضوری در فولاد مبارکه

رئیس هیات تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه تاکید کرد: فرآیند تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه قانونی بود و مجلس قانون را رعایت کرده است و آن را تا حصول نتیجه پیگیری خواهد کرد.

به گزارش آهن‌نیوز، حسین میرزایی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی نوبت دوم روز سه شنبه مجلس، بیان کرد: به عنوان رییس هیات تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه باید بگویم علت انجام این تحقیق و تفحص این بود که  این شرکت درخت پر ثمری بود که به دلیل مدیرعامل سیاسی و غیرمتخصص و تائید نشده توسط دستگاه‌های امنیتی ریشه و ساقه‌اش دچار آفت شده بود. این افراد مال با صاحب را به مال بد صاحب و مال بد صاحب را به بی‌صاحب و سپس مال بی‌صاحب را به نفع خود مصادره کرده بودند.

وی در ادامه اظهار کرد: فرآیند تحقیق و تفحص قانونی بود و مجلس قانون را رعایت کرده و گزارش نهایی هم نیاز به محکمه‌های محکمی دارد که قانونی که باعث فساد شده اصلاح شود. متاسفانه امروز برخی با آدرس غلط در رسانه‌ها تحقیق و تفحص مجلس را زیر سوال می‌برند در حالی که ما در مورد فساد سند داریم و تا لحظه آخر آن را پیگیری خواهیم کرد. برخی از افراد در فولاد مبارکه حقوق نجومی می‌گرفتند اما یک ثانیه هم در آن حضور نداشتند. 

انتهای پیام/

کد خبر 1067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =