کد خبر 11332
۱۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۰

افزایش ۵ برابری صادرات فخاس در یک ماه

افزایش ۵ برابری صادرات فخاس در یک ماه

نکته مهم در گزارش کدال اردیبهشت ماه فولاد خراسان این است که مقدار فروش صادراتی شرکت افزایش قابل توجهی داشته است ضمن اینکه تولید محصولات نیز در اردیبهشت ماه در مقایسه با فروردین سال جاری افزایش داشته است.

به گزارش آهن‌نیوز، شرکت فولاد خراسان در اردیبهشت ماه سال جاری توانست مبلغ ۱۹,۰۸۹,۸۷۳ میلیون ریال درآمد از فروش محصولات کسب کند که تقریبا مشابه فروردین ماه اندکی بیشتر است اما نکته مهم در گزارش اردیبهشت ماه این شرکت این است که مقدار فروش صادراتی شرکت افزایش قابل توجهی داشته است ضمن اینکه تولید محصولات نیز در اردیبهشت ماه در مقایسه با فروردین سال جاری افزایش داشته است.

"فخاس" در اردیبهشت ماه سال جاری ۶,۳۷۵ تن محصولات سبک ساختمانی صادر کرده و از آن مبلغ ۱,۱۹۵,۰۸۴ میلیون ریال درآمد کسب کرده است که در مقایسه با ماه قبل، از نظر مقدار فروش بیش از ۵ برابر شده است و درآمد حاصل از آن نیز ۴۳۳درصد افزایش داشته است.

این شرکت در دومین ماه سال مقدار ۱۰۷,۹۲۰ تن شمش تولید کرده و مقدار ۲۳,۱۷۲ تن آن را فروخته است و درآمدی بالغ بر ۵,۰۷۶,۹۳۳ میلیون ریال کسب کرده است. نرخ شمش در اردیبهشت ماه اندکی بیشتر شده است و مقدار تولید و فروش و درآمد حاصل از آن نیز افزایش یافته است. این شرکت در فروردین ماه ۱۰۴,۶۰۵ تن شمش تولید کرده و ۲۲,۸۶۹ تن آن را فروخته و مبلغی بالغ بر ۴,۸۴۱,۸۱۵ میلیون ریال کسب کرده است.

تولید گندله نیز در اردیبهشت ماه به ۲۲۰,۸۷۶ تن رسیده است که ۱.۴ درصد بیشتر از ماه قبل است.

محصولات سبک ساختمانی که عمده ترین محصول این شرکت است، نیز در اردیبهشت ماه بیشتر تولید شده است. اما مقدار فروش شرکت نسبت به ماه قبل کمتر شده است.

فخاس در فروردین ماه بیش از مقدار تولید ، از انبار محصولات سبک ساختمانی فروخته است و درآمد حاصل از آن بالغ بر ۱۷,۸۹۴,۷۸۹ میلیون ریال شده است .

بطور کلی شرکت در مسیر بهتری نسبت به سال گذشته قرار دارد و ماهانه عملکرد بهتری را ثبت می کند.

افزایش ۵ برابری صادرات فخاس در یک ماه

مقایسه عملکرد فولاد خراسان در دو ماه ابتدای سال

شرکت فولاد خراسان در دو ماه نخست سال جاری توانسته مقدار فروش داخلی خود را دو برابر افزایش دهد و درآمد حاصل از آن نیز ۱۲۶ درصد بیشتر شده است.

"فخاس" در فروردین و اردیبهشت ماه امسال، ۱۵۴,۱۵۹ تن محصول فروخته است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۰۶.۵ درصد بیشتر شده است و درآمد حاصل از آن ۳۶,۶۹۵,۴۰۷ میلیون ریال شده است که ۱۲۶ درصد بیش از مدت مشابه سال قبل است.

در بخش صادراتی نیز عملکرد شرکت در سال جاری بهتر شده است و تقریبا دو برابر مدت مشابه سال قبل صادر کرده است.

این شرکت در دو ماه نخست سال جاری مقدار ۷,۵۷۰ تن محصول صادر کرده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۰۳ درصد درصد بیشتر شده است. همچنین " فخاس" مبلغ ۱,۴۱۷,۷۲۳ میلیون ریال درآمد صادراتی در دو ماه نخست سال جاری کسب کرده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۹۳ درصد افزایش داشته است.

در مجموع درآمد شرکت در دوماه نخست سال جاری بالغ بر ۳۸,۱۱۳,۱۳۰ میلیون ریال شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۲۵ درصد افزایش نشان می‌دهد.

منبع: صدای بورس

انتهای پیام/ م

کد خبر 11332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =