کد خبر 1461
۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۷

تحقق استراتژی خزانه‌داری با همکاری فولاد مبارکه و بانک ملی

تحقق استراتژی خزانه‌داری با همکاری فولاد مبارکه و بانک ملی

تفاهم‌نامه همکاری میان فولاد مبارکه و بانک ملی ایران، در راستای تحقق استراتژی خزانه‌داری متمرکز در گروه فولاد مبارکه و به‌منظور تأمین منابع مالی موردنیاز این گروه، امضا شد.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، در راستای تحقق استراتژی خزانه‌داری متمرکز در گروه فولاد مبارکه و به‌منظور تأمین منابع مالی موردنیاز این گروه، تفاهم‌نامه همکاری به مبلغ ۲۰۰ هزار میلیارد ریال توسط محمدیاسر طیب‌نیا مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان و محمدرضا فرزین مدیرعامل بانک ملی ایران در محل این بانک به امضا رسید.

محمدیاسر طیب‌نیا مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه با بیان اینکه در کنار هم بودن دو مجموعه بزرگ در حوزه بانک‌داری و صنعت فولاد کشور فرصت بسیار مغتنمی است، گفت: با امضای این تفاهم‌نامه انتظار داریم بخشی از نیاز گروه فولاد مبارکه به منابع مالی جهت پیشبرد تولید و به‌خصوص طرح‌های توسعه تأمین شود.

وی خاطرنشان کرد: هرچند منابع مالی محدود است، اما ناگزیر به اجرای پروژه‌های توسعه‌ای برای رشد اقتصادی کشور هستیم و مجموعه‌های بزرگ اقتصادی کشور باید با طراحی ابزارها و مدل‌های جدید، سازوکارهای تأمین منابع مالی جهت پیش‌طرح‌های توسعه‌ای و زیرساختی را فراهم آورند.

مدیرعامل فولاد مبارکه با بیان اینکه زیرساخت‌های استفاده از اوراق گام و ابزارهای نوین بانکی در این شرکت فراهم است، اظهار کرد: امروز و در شرایط تحریم علیه کشورمان، دیگر شیوه‌های گذشته پاسخگو نیستند؛ بنابراین نیاز به نوآوری داریم. برای تحقق اهداف کلان کشور باید با در کنار هم قرار دادن ظرفیت‌های کشور شیوه‌های جدیدی ایجاد شود و فولاد مبارکه در این زمینه بر اعتماد دیرینه خود به بانک ملی ایران تکیه دارد.

پایان پیام/ ف

کد خبر 1461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =