کد خبر 1521
۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۳

شکایت والیبالیست‌های مس رفسنجان از باشگاه

شکایت والیبالیست‌های مس رفسنجان از باشگاه

۱۲ عضو تیم والیبال مس رفسنجان برای دریافت مطالبات خود به کمیته انظباطی فدراسیون شکایت کردند.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، مس رفسنجان در رشته‌های مختلفی فعالیت دارد و این روزها مشغول عقد یا تمدید قرارداد بازیکنان والیبالیست این باشگاه است. 

این در حالی است که در تاریخ 29 مرداد ماه سال جاری نامه‌ای از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بابت شکایت 12 تن اعضای از اعضای تیم والیبال این تیم به باشگاه مس رفسنجان ارجاع شده بود. البته باشگاه مس رفسنجان تنها باشگاهی نیست که با شکایت مواجه و تعدادی از جلسات کمیته انضباطی به دیگر باشگاه‌های بدهکار هم اختصاص  داشته است. اما تعجب از آنجایی بود که با توجه به میزان بودجه باشگاه مس معمولاً آنها مشکلی برای پرداخت مطالبات بازیکنان در رشته‌های مختلف ندارند. پیش از این عادت به بسته شدن پنجره تیم‌های بدهکار لیگ برتری فوتبال داشتیم. با توجه به اوضاع اقتصادی و مشکلات اسپانسرها رفته رفته قضیه بدهکاری در تیم‌های والیبالی هم جدی‌تر می‌شود. 

در همین رابطه میلاد تقوی دبیر فدراسیون والیبال، پیرامون تعدد شکایات والیبالیست‌ها اظهار داشت: صرف احضار و شکایت یک بازیکن یا عضو باشگاه، به معنای صدور حکم نیست. این شکایت‌ها نشان دهنده اختلاف نظر میان طرفین شکایت است اما حتما منجر به انجام تعهد نیست. بلکه بررسی و به استناد این شکایت‌ها نمایندگان باشگاه‌ها احضار می‌شوند و در جلسات کمیته انضباطی به این مسائل رسیدگی می‌شود. همانطور که می‌دانید کمیته انضباطی مستقل است و بعد از بررسی ادعاها و مدارک، حکم صادر می‌شود.

وی افزود:‌ باشگاه‌های بدهکار شاید در دفترشان با بازیکن قرارداد امضا کنند اما زمان ثبت رسمی قرارداد با مشکل مواجه می شوند. چراکه مانند فوتبال، پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه بدهکار بسته می‌شود. البته در سال‌های گذشته ثبت قراردادها به صورت دستی صورت می‌گرفت، اما با راه‌اندازی سامانه ملی دیگر این امکان وجود ندارد. شاید سال‌های گذشته در عقد قراردادها مساحمه و تعامل صورت می‌گرفت اما امسال اینگونه نیست بنابراین برای باشگاه بدهکار قطعاً آیدی کارت صادر نخواهد شد.

دبیرکل فدراسیون والیبال ایران با اشاره کلی به وضعیت مالی تیم والیبال باشگاه مس رفسنجان گفت: این باشگاه جزو باشگاه‌های خوب و منضبط ما از نظر مالی است هر چند در والیبال ایران بعضی باشگاه‌ها با مشکلات اینچنینی روبرو هستند. البته در خصوص مس رفسنجان و شکایت 12 عضو برای دریافت مطالبات باید کمیته انضباطی تصمیم و صدور رای داشته باشد.

انتهای پیام/الف.ک

کد خبر 1521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =