کد خبر 1655
۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۸

رفع موانع از کارخانه فولاد سوادکوه

رفع موانع از کارخانه فولاد سوادکوه

در شهرستان سوادکوه کارخانه فولاد سوادکوه با پنج هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در دست اقدام و اجرا است و موانع فرآوری آن در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید رفع شده است.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، حسن خیریان پور، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران شامگاه یکشنبه در نشست شورای اداری استان با بیان اینکه در شروع سال جاری ۲۹ اولویت اقتصادی در استان تعیین شد، گفت: این اولویت‌ها به دستگاه‌های اجرایی استان ابلاغ شده است. احیای واحدهای راکد و فعال کردن ظرفیت‌های تولید از جمله اولویت‌های استان به شمار می‌رود، شناسایی واحدهای راکد و بازگشت به مدار تولید را امری مهم می‌باشد. برخی افراد سال‌های سال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی زمین دریافت کردند اما اقدامی انجام ندادند که باید برای بازپس‌گیری اراضی اقدام شود.

وی همچنین فعالیت واحدهای تولیدی با ظرفیت پایین را از دیگر مشکلات بیان کرد و گفت: واحدهایی دارای پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰ درصدی هستند که می‌توان با تکمیل آنها را بهره‌برداری کرد. در راستای احیای واحدهای راکد و افزایش ظرفیت تولید، صنایع چوب و کاغذ مازندران با تلاش و پیگیری میزان تولید آن به ۱۲۴ هزار تن افزایش یافت و ۷۰ درصد کاغذ کتاب‌های درسی در این کارخانه تولید می‌شود.

خیریان پور گفت: در شهرستان سوادکوه فولاد سوادکوه با پنج هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در دست اقدام و اجرا است و موانع فراروی آن در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید رفع شده است. شمار کارخانه‌های دانش بنیان از ۹۶ واحد به ۱۱۳ واحد رسید و بالغ بر ۶۰۰ محصول دانش بنیان در استان تولید می‌شود که باید دو برابر شود.

پایان پیام/ ف

کد خبر 1655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =