کد خبر 1708
۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰

لیگ برتر والیبال| کمر فولاد در ارومیه خم شد

لیگ برتر والیبال| کمر فولاد در ارومیه خم شد

تیم فولاد سیرجان ایرانیان با شکست برابر تیم چهاردهم جدول نخستین ناکامی فصل خود را تجربه کرد و از سوی دیگر شهرداری ارومیه به نخستین برد خود در این فصل از رقابت‌ها دست یافت.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، هفته ششم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران روز چهارشنبه 4 آبان ماه در شهرهای تهران، گنبد، ارومیه، اصفهان، آمل و یزد پیگیری شد.

در یکی از دیدارهای این هفته شهرداری ارومیه میزبان فولاد سیرجان بود و سه بر دو حریف را شکست داد. دیداری که با نخستین شکست فولاد همراه بود و از سوی دیگر نماینده ارومیه به نخستین برد خود در این رقابت‌ها دست یافت.

شهرداری ارومیه در ست نخست این مسابقه 25 بر 22 فولاد سیرجان را مغلوب خود کرد اما در ست دوم 25 بر 17 نتیجه به نفع سیرجانی‌ها به پایان رسید. در ست سوم بار دیگر شاگردان جهانگیر سیدعباسی مسابقه را به دست گرفته و 25 بر 20 حریف خود را شکست دادند. ست چهارم 25 بر 23 به نفع فولاد سیرجان به پایان رسید و در ست پنجم شهرداری ارومیه با نتیجه 15 بر 13 پیروز میدان شد و دو امتیاز به دست آورد.

هرچند شهرداری ارومیه در این مسابقه تیم بدون شکست لیگ را مغلوب کرد و پیروزی شیرینی به دست آورد اما با دو امتیاز حاصل از آن جایگاهش در جدول تغییر نیافت و همچنان در انتهای جدول باقی خواهد ماند.

از دیگر سو فولاد سیرجان هم با وجود 5 پیروزی در کارنامه تغییر جایگاهی نخواهد داشت و با کسب یک امتیاز از این مسابقه 15 امتیازی شده و در رده دوم جدول باقی ماند. این مسابقه 123 دقیقه زمان برد.

ابراهیم عشقدوست، اصغر میرزایی، داود نافعی و جواد مرآتی به ترتیب به عنوان ناظر فنی، ناظر داوری، داور اول و داور دوم، نظارت و قضاوت این مسابقه را برعهده داشتند. سعید مصطفی وند بازیکن شهرداری ارومیه تنها کارت زرد این دیدار را دریافت کرد.

در آخرین مسابقه این هفته شهرداری گنبد در سالن المپیک میزبان ایفاسرام اردکان بود. در این دیدار گنبدی‌ها سه بر یک اردکانی‌ها را شکست دادند و همانند تیم گیتی‌پسند با تجربه دومین پیروزی خود در لیگ هفت امتیازی شدند تا در جایگاه نهم جای گیرند. تیم ایفاسرام هم با دو برد و 5 امتیاز در جایگاه دهم جدول ایستاد.

در این دیدار شاگردان رامین بابایی به ترتیب در ست‌های اول، دوم و چهارم با امتیازات 25 بر 23، 25 بر 21 و 25 بر 22 حریف خود را شکست دادند و تنها در ست سوم 27 بر 25 نتیجه را به اردکانی‌ها واگذار کردند.

حمید حق‌بین به عنوان ناظر فنی و علی یاوری به عنوان ناظر داوری در این مسابقه حضور داشتند و محمد عشقدوست داور اول و مرتضی علایی داور دوم بودند. در این مسابقه رامین بابایی سرمربی تیم شهرداری گنبد و امیر افشار بازیکن تیم ایفاسرام اردکان کارت زرد گرفتند.

پایان پیام/

کد خبر 1708

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =