کد خبر 1717
۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۵

انتشار عملکرد وزارت صنعت، معدن و تجارت + سند

انتشار عملکرد وزارت صنعت، معدن و تجارت + سند

عملکرد و نقشه راه تحول صنعت، معدن و تجارت برای یک دوره هشت ساله و در سه مرحله طراحی و منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، گزارش تحول صنعت، معدن و تجارت در حوزه خودرو، معدن، شهرک‌های صنعتی، دستاوردهای کلان و بخشی، کسب و کارها، جریان کالا، تکمیل سامانه جامع تجارت، مدیریت بازار، زیرساخت‌های سرمایه گذاری و و تجارت خارجی برای یک دوره هشت ساله و در سه مرحله طراحی و منتشر شد.  

براساس این گزارش؛ در این نقشه راه، مرحله آمادگی (از نیمه دوم ۱۴۰۰ تا پایان ۱۴۰۱) با تمرکز بر حل مسائل روزمره، استقرار سازوکارهای نوین و اصلاح شیوه حکمرانی، مرحله بازآفرینی سال (۱۴۰۲ تا ۱۴۰۴) با تمرکز بر بازآفرینی و تعالی کسب وکارها و مرحله گسترش بین المللی از سال (۱۴۰۵ تا سال ۱۴۰۸) طراحی شده است.

در حال حاضر بیش از ۱۰۰ طرح مهم در وزارت صنعت، معدن و تجارت در حال اجراست که با تکمیل این طر حها تحولات موثری رخ می‌دهد.

بر این اساس؛ با تکمیل سازوکارها در مرحله آمادگی تا پایان امسال محیط کسب وکار برای فعالان اقتصادی بهبود قابل ملاحظه‌ای یافته و ابزارهای حکمرانی نوین برای حاکمیت تا حد زیادی آماده خواهند شد و در سال ۱۴۰۲ شاهد دستاوردهای به مراتب ارزشمندتری خواهیم بود.

همچنین در بخشی از این گزارش آمده است: با اشاره به نقشه راه تعیین شده، ضرورت دارد ساختار و منابع سازمانی وزارت صنعت، معدن و تجارت بازآفرینی شده و با رویکرد تحولی به وزارتخانه‌ای هوشمند و دانش بنیان تبدیل شود.

برای اطلاع از «گزارش تحول در بخش صنعت، معدن و تجارت» اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

کد خبر 1717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =