کد خبر 1783
۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۱

مدیر روابط عمومی سازمان ایمیدرو در گفتگو با آهن‌نیوز:

معرفی ظرفیت‌های معدنی و صنعتی امیدآفرین است

معرفی ظرفیت‌های معدنی و صنعتی امیدآفرین است

مدیر روابط عمومی سازمان ایمیدرو معرفی ظرفیت‌های معدنی و صنعتی کشور را اقدامی امیدآفرین خواند و گفت: به اعتقاد من حضور در نمایشگاه هزینه نیست، بلکه سرمایه‌گذاری است.

به گزارش آهن‌نیوز، حمید علی‌آبادیان مدیر روابط‌عمومی ایمیدرو در حاشیه‌ افتتاحیه‌ی ششمین نمایشگاه بین‌المللی فولاد کیش در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار آهن‌نیوز معرفی ظرفیت‌های معدنی و صنعتی کشور به‌ویژه در حوزه‌ فولاد را امیدآفرین عنوان کرد و گفت: امروز بار عمده‌ ارزآوری کشور بر عهده‌ شرکت‌های صنعتی و معدنی است و تبلیغات و معرفی ظرفیت‌های این حوزه اقدامی امیدآفرین محسوب می‌شود.

وی بیان دستاوردها و اقدامات صورت گرفته را در راستای تجلی جهاد تبیین عنوان کرد و افزود: در سازمان ایمیدرو به‌عنوان یکی از متولیان اصلی دولتی حوزه‌ صنعت و معدن توجه به این موضوع را مدنظر قرار داده‌ایم و تلاش داریم تا با رویه‌ای یکپارچه در تمامی مناطق اقتصادی کشور این توفیقات را به نمایش بگذاریم و سبب ایجاد انگیزه در جامعه‌ی هدف شویم.

حضور در نمایشگاه هزینه نیست، بلکه سرمایه‌گذاری است

علی‌آبادیان در پاسخ به این پرسش خبرنگار آهن‌نیوز که آیا برپایی چنین نمایشگاهی در وضعیت اقتصادی امروز کشور توجیه دارد یا خیر هم گفت: به اعتقاد من حضور در نمایشگاه هزینه نیست، بلکه سرمایه‌گذاری است.

وی تصریح کرد: من به‌شخصه مخالف برپایی غیراصولی، بی‌هدف و نامنظم نمایشگاه‌ها و تعدد آن‌ها هستم اما برخی نمایشگاه‌ها همچون نمایشگاه بین‌المللی فولاد کیش سال‌هاست در حال برگزاری است و از اعتبار ویژه‌ای برخوردار است.

مدیر روابط عمومی ایمیدرو در پایان حضور مسئولان عالی‌رتبه کشوری و مدیران عامل صنایع بزرگ فولادی در مراسم افتتاحیه‌  این نمایشگاه را مهر تأییدی در کیفیت آن دانست و افزود: در این نمایشگاه ایمیدرو در کنار شرکت‌های تهیه و تولید مواد معدنی ایران، ملی فولاد ایران، مناطق ویژه اقتصادی لامرد، پارسیان و خلیج‌فارس و همچنین ام ام تی ایی، ایریتک و طرح توسعه صنعت گوهرسنگ حضور دارد و ما نیز به‌نوبه‌ خود سعی خواهیم کرد تا رسالت معرفی ظرفیت‌ها را انجام دهیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =