کد خبر 2214
۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۳

درخواست پرسپولیس از سپاهان؛ "دُنگ خودتان را پرداخت کنید"

درخواست پرسپولیس از سپاهان؛ "دُنگ خودتان را پرداخت کنید"

دیدار تدارکاتی پرسپولیس و سپاهان در حالی برگزار خواهد شد که پرسپولیس از اجاره زمین در استادیوم آزادی به رنج آمده و از حریف خود تقاضای پرداخت بخشی از اجاره را دارد.

به گزارش پایگاه خبری ‌آهن‌نیوز، مربیان پرسپولیس و سپاهان توافق کردند تا هفته آینده یک دیدار تدارکاتی با یکدیگر داشته باشند. این اتفاق سال‌ها بود به خاطر روابط بد دو تیم رخ نداده بود. اما در این میان پرسپولیس برای میزبانی از سپاهان با مشکل زمین مناسب مواجه است. سرخپوشان هفته گذشته برای میزبانی از پیکان در ورزشگاه آزادی مجبور شد ۱۵۰ میلیون تومان هزینه کند.

موردی که با اعتراض هیات مدیره این باشگاه مواجه شد. با توجه به همین مسئله و همچنین اصرار گل‌محمدی برای بازی در زمین شماره یک آزادی، مسئولان باشگاه پرسپولیس از همتایان خود در باشگاه سپاهان خواسته‌اند نیمی از مبلغ اجاره ورزشگاه آزادی را آن‌ها پرداخت کنند. در حقیقت سرخپوشان از سپاهانی‌ها درخواست پرداخت دنگ خود را برای این بازی کرده‌اند. دو باشگاه در این مورد به توافق رسیده و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد این بازی در زمین شماره یک آزادی انجام می‌شود.

سپاهان در اولین هفته‌ی از سرگیری مسابقات لیگ برتر میهمان ملوان در بندر انزلی است و پرسپولیس هم باید در آزادی در مقابل استقلال دربی را برگزار کند.

انتهای پیام/ الف.ک

کد خبر 2214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =