کد خبر 224
۷ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۸

شرکت لوله‌های دقیق آسیاکران افتتاح شد

شرکت لوله‌های دقیق آسیاکران افتتاح شد

شرکت لوله‌های دقیق آسیاکران به‌عنوان یکی از زنجیره‌های پایین‌دستی صنعت فولاد کشور در هرمزگان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار آهن‌نیوز، بعد از ظهر روز گذشته شرکت لوله‌های دقیق آسیاکران با حضور استاندار هرمزگان، نمایندگان مردم این استان در مجلس شورای اسلامی و رئیس سازمان صمت هرمزگان به افتتاح رسید.

مهدی دوستی، استاندار هرمزگان در حاشیه مراسم گفت: هرمزگان قطب سوم فولاد کشور است و بر اساس برنامه‌های پیش‌بینی‌ شده در کمتر از 5 سال آینده به قطب اول فولاد کشور تبدیل خواهد شد.

وی ضمن تأکید بر توسعه خوشه‌های صنعتی افزود: توسعه خوشه‌های صنعت فولاد قطعاً یکی از برنامه‌های اساسی ماست که می‌تواند میزان اشتغال‌زایی بالایی در زنجیره پایین‌دستی فولاد و خوشه‌های مرتبط داشته باشد.

دوستی بیان داشت: تولید لوله‌های دقیق یکی از خوشه‌های انتهایی صنعت فولاد و یکی از مهم‌ترین حلقه‌های بالادستی دیگر صنایع است که تولیداتش یکی از مواد اولیه ضروری برای صنایع مهمی چون نفت و گاز، خودرو و دیگر کارخانجات کشور است و توانایی بالایی در فعال‌سازی زنجیره‌های پسین و پیشین خود دارد.

استاندار هرمزگان ضمن اشاره به طرح توسعه تولیدات این شرکت یادآور شد: با توجه به ظرفیت تولید انواع لوله‌های دقیق حرارتی، شیمیایی و مکانیکی، مدیران و مجموعه کارکنان کارخانه باید به توسعه دامنه تولیدات و متناسب با بازارهای جدید باشند.

گفتنی است شرکت لوله‌های دقیق آسیاکران (سهامی خاص) با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در سال 1399 تأسیس شد و بنا به گفته‌ی مدیران این شرکت، آسیاکران برای رسیدن به رشد و شکوفایی و ایجاد پروژه‌های جدید بر اساس نیازهای مشتریان و بالا بردن کیفیت در تلاش است و در جهت توسعه و بهینه‌سازی فرآیندها و ارتقای دانش خود برای دست یافتن به بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات تلاش می‌کند.

شرکت لوله‌های دقیق آسیاکران افتتاح شد

پایان پیام/ پ م

کد خبر 224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =