کد خبر 2317
۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۴

طیب‌نیا با کارگران مبارکه دیدار کرد

طیب‌نیا با کارگران مبارکه دیدار کرد

مدیرعامل فولاد مبارکه ضمن بازدید از خطوط تولید نواحی آهن‌سازی، فولادسازی، نورد گرم و نورد سرد در دیدارهای صمیمانه با مدیران و کارکنان، بر دست‌یابی به توفیقات بیشتر تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، مدیرعامل فولاد مبارکه در بازدید از ناحیه آهن‌سازی از تلاش بی‌وقفه و شبانه‌روزی کارکنان و پیمانکاران ناحیه آهن‌سازی قدردانی و تصریح کرد: بدون شک در سایه همدلی و انسجام خواهیم توانست بر مشکلات فائق آییم و باید در نظر داشته باشیم کشورمان در چنین شرایطی بیش از هر زمان دیگر به کار و تلاش و تولید کمی و کیفی انواع محصولات نیاز دارد و انتظار می‌رود به بهترین شکل ممکن به وظیفه خود عمل کنیم.

طیب‌نیا ضمن دیدار و گفت‌وگو با کارکنان ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم، عملکرد آنان در سال «تولید؛ دانش‌بنیان؛ اشتغال‌آفرین» را تحسین‌برانگیز توصیف کرد و گفت: افتخاراتی که برای فولاد مبارکه به دست آمده نتیجه همت و تلاش یکایک کارکنان عزیز بوده است و کسب همه این افتخارها به‌طور قطع برای توسعه اقتصادی و صنعتی کشور گره‌گشاست.

طیب‌نیا در بازدید از نورد گرم، تلاش بی‌وقفه و نقش‌آفرینی کارکنان و پیمانکاران این ناحیه را قابل‌تحسین دانست.

وی با تأکید بر ضرورت تأمین به‌هنگام قطعات و تجهیزات موردنیاز ناحیه نورد گرم گفت: باید به موضوع تأمین قطعات و تجهیزات موردنیاز در خطوط تولید توجه ویژه داشت که خوشبختانه با اقداماتی که در حوزه بومی‌سازی صورت گرفته تاکنون توانسته‌ایم بخش قابل‌ملاحظه‌ای از نیاز خطوط را از داخل کشور تأمین کنیم.

مدیرعامل فولاد مبارکه در جریان بازدید از ناحیه نورد سرد و دیدار با مدیران و کارکنان این ناحیه با اشاره به اقدامات ارزشمندی که اخیرا در ناحیه نورد سرد انجام شده است، انجام سریع تعمیرات و نوسازی برخی خطوط را مهم و ارزشمند دانست و گفت: تعمیراتی که در خطوط تولید ورق گالوانیزه و قلع‌اندود صورت گرفته، تعمیراتی متفاوت و کاری بسیار بزرگ بوده است و می‌توان به‌عنوان یک طرح توسعه از آن یاد کرد.

وی افزود: وقتی عملیات تعمیرات در یک واحد با موفقیت و در موعد خود به ثمر می‌رسد نشان‌دهنده این است که از چند هفته قبل از آن، برنامه‌ریزی‌های دقیقی صورت گرفته و بررسی‌های تخصصی و مطالعات لازم برای آن به‌خوبی انجام شده است که جا دارد از همه کارکنان و تلاشگران در این حوزه قدردانی گردد.

طیب‌نیا در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به رکوردهای به‌ثبت‌رسیده در روزهای گذشته در نواحی نورد سرد، مجتمع فولاد سبا، فولاد هرمزگان و فولاد سنگان و رکوردهای ماهانه و روزانه اخیر سایر نواحی و شرکت‌های زیرمجموعه تصریح کرد: انسجام و همدلی مدیریت و کارکنان گروه فولاد مبارکه رمز دست‌یابی به رکوردهای متعدد است.

پایان پیام/ ف

کد خبر 2317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =