کد خبر 2364
۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰

راه‌اندازی اتاق گفت‌وگو در مجتمع فولاد کویر

راه‌اندازی اتاق گفت‌وگو در مجتمع فولاد کویر

نایب رییس هیات مدیره مجتمع فولاد کویر گفت: اتاقی با عنوان گفت و گو در مجتمع فولاد کویر آماده شده است تا در تمام طول هفته پذیرای شهروندان جهت گفت و گو و رفع ابهام آنان در زمینه فاز توسعه و مسائل زیست محیطی با حضور کارشناسان و مدیران این مجموعه باشد.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز؛ نایب رییس هیات مدیره مجتمع فولاد کویر با بیان اینکه توسعه فولاد در آران و بیدگل همواره با رعایت استانداردهای زیست محیطی بوده است افزود: آب مصرفی این مجتمع هم بزودی با تکمیل تصفیه خانه و ورود پساب فاضلاب کاشان تامین می‌شود.

خوروش از آمادگی مجتمع فولاد کویر جهت پاسخگویی به هرگونه ابهام شهروندان و نخبگان در زمینه فاز توسعه و مسائل زیست محیطی و آب این شرکت خبر داد و گفت: در این راستا اتاقی با عنوان گفت و گو در مجتمع فولاد کویر آماده شده است تا در تمام طول هفته پذیرای شهروندان جهت گفت و گو و رفع ابهام با حضور کارشناسان و مدیران این مجموعه باشد.

تاسیس هنرستان صنعتی از اولویت های مجتمع فولاد کویر است

رییس هیات مدیره مجتمع فولاد کویر هم با اشاره به تاسیس هنرستان صنعتی در آران و بیدگل با مشارکت این مجتمع گفت: در سند آمایش سرزمینی شهرستان آران وبیدگل، این شهرستان به عنوان شهر صنعت و گردشگری تعریف شده است که در این زمینه تامین نیروی انسانی ماهر و متخصص ضرورت دارد.

انتهای پیام/

کد خبر 2364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =