کد خبر 2435
۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰

پاسخ به نیاز مشتریان، اولویتِ فولاد خوزستان

پاسخ به نیاز مشتریان، اولویتِ فولاد خوزستان

چهاردهمین جلسه کمیته راهبری شرکت فولاد خوزستان با تاکید بر حضور موثر در ارزیابی جایزه ملی تعالی سازمانی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، چهاردهمین جلسه کمیته راهبری با حضور مدیرعامل، قائم مقامان مدیرعامل در حوزه بهره‌برداری و توسعه و امور ستادی و مسئولیت‌های اجتماعی و جمعی از معاونان، مدیران و روسای شرکت فولاد خوزستان برگزار شد.

در جلسه یاد شده، مرور معیار رهبری، اظهارنامه تعالی سازمانی و نکات کلیدی آن و حضور موثر در ارزیابی تعالی سازمانی پیش رو و همچنین مصوبات صورت‌جلسات پیشین و ارائه گزارش وضعیت ایمنی مورد بررسی قرار گرفت.  

امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در این جلسه گفت: مشتری مداری یکی از اصول بازار است. فولاد خوزستان همواره مشتری مداری و پاسخ به نیاز مشتریان را در اولویت قرار داده است.

وی گفت: محدودیت گازی به نسبت سال گذشته یک ماه زودتر اعمال شد. مصرف روزانه گاز در فولاد خوزستان حدود ۴.۵ میلیون مترمکعب است و در صنعت فولاد کشور نیز حدود ۴۰ میلیون متر مکعب در روز گاز مصرف می‌شود. در حال حاضر میزان گاز اختصاص یافته به کل صنعت فولاد کشور ۱۵ تا ۲۰ میلیون مترمکعب است؛ یعنی محدودیتی حدود ۶۰ درصد در مصرف گاز وجود دارد در صورتی که ۶۵۰ میلیون مترمکعب گاز در مصرف خانگی استفاده می‌شود.

وی گفت: در حوزه تولید شمش، با عرضه شمش به شرکت‌های نوردی، پیشرفت خوبی اتفاق افتاده است. 

ابراهیمی افزود: با اتفاقات بازار جهانی، تولید شمش بلوم و بیلت مناسب‌تر از تولید اسلب است. اگر محدودیت‌های برقی اتفاق بیفتد، تولید کوره‌ها تحت تاثیر قرار گرفته و کاهش می‌یابد. در حوزه انرژی، راه‌اندازی سریع‌تر نیروگاه برق برای شرکت امری حیاتی است.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: شرکت فولاد خوزستان آمادگی کامل جهت حضور ارزیابان جایزه ملی تعالی سازمانی را دارد.  

کد خبر 2435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =