کد خبر 2906
۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۰

انتقاد حدادی فر از وضعیت بودجه ذوب آهن

انتقاد حدادی فر از وضعیت بودجه ذوب آهن

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان ابراز امیدواری کرد، برای فصل آینده در بودجه این باشگاه تغییر اساسی صورت بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری آهن نیوز به نقل از تسنیم ؛ قاسم حدادی‌فر درباره آخرین وضعیت ذوب‌آهن اظهار داشت: وضعیت تیم نرمال نیست و باید خیلی زود خودمان را جمع و جور کنیم چون امتیاز گرفتن در نیم‌فصل دوم سخت‌تر است. در این سال‌ها که در ذوب‌آهن حضور داشتم غیر از دو سه فصل همیشه در بین مدعیان قهرمانی قرار داشتیم و حتی به فینال آسیا هم رسیدیم و در چند دوره قهرمان جام حذفی شدیم، ولی الان از آن شرایط دور هستیم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: نکته مثبت در مورد ذوب‌آهن این است که احسانی به‌عنوان مدیرعامل باشگاه به خوبی از مجموعه حمایت می‌کند. او از بدنه ذوب‌آهن است و خودش ورزشکار بوده است. ما امیدواریم که بتوانیم با حمایت مسئولان هر چه زودتر شرایط خوبی پیدا کنیم.

مربی ذوب‌آهن همچنین با اشاره به کمبود بودجه در این باشگاه گفت: ما باید از لحاظ بودجه خیلی قوی‌تر از گذشته باشیم، چون می‌بینیم که تیم‌های لیگ برتری در جذب بازیکنان چگونه با یکدیگر رقابت دارند، ولی ما با این بودجه نمی‌توانیم با آنها رقابت کنیم. شما دیدید که در سال‌های گذشته بازیکنان بزرگ و سرشناسی از ذوب‌آهن جدا شدند. امیدوارم در فصل آینده و در بحث تعیین بودجه یک تغییر اساسی صورت بگیرد تا ذوب‌آهن دوباره بتواند در فوتبال ایران برای قهرمانی بجنگد.

حدادی‌فر در واکنش به شعارهایی که برخی از هواداران ذوب‌آهن علیه مهدی تارتار در بازی گذشته دادند، تأکید کرد: این درست است که در گذشته اختلاف‌هایی بین من و آقای تارتار وجود داشت، ولی حرف‌هایی که توسط برخی از هواداران در مورد ایشان زده شد را قبول ندارم و من به سلامت مجموعه کادر فنی ذوب‌آهن ایمان دارم.

وی در پایان اظهار داشت: این درست است که در یک مسیر سخت قرار گرفتیم، ولی همه باید به یکدیگر کمک کنیم تا بتوانیم دوباره نتایج خوبی بگیریم و مسئله مهم این است که بازیکنان هم از لحاظ ذهنی و تمرکز در موقعیت خوبی قرار بگیرند تا در بازی بعد با شکست دادن مس رفسنجان در شرایط خوبی قرار بگیریم.

انتهای پیام/

کد خبر 2906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =