کد خبر 3193
۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۴

سخنگوی قوه قضاییه مطرح کرد

صاحبان تریبون درباره پرونده مبارکه اشتباه کردند / وجود پرونده دلیل بر اثبات آن نیست

صاحبان تریبون درباره پرونده مبارکه اشتباه کردند / وجود پرونده دلیل بر اثبات آن نیست

سخنگوی قوه قضاییه گفت: اقدام ریاست قوه قضاییه و موافقت رهبری با بخشودگی گسترده، حربه دشمن که سال‌ها بر روی آن سرمایه گذاری کرده بود را کند کرد.

به گزارش آهن‌نیوز به نقل از ایسنا، مسعود ستایشی در نشست خبری امروز ضمن تبریک فرا رسیدن ماه رجب و تشکر از حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه اظهار کرد: رفراندوم ملی در قالب راهپیمایی ۲۲ بهمن، بار دیگر اراده حق طلبانه ملت ایران را نمایان کرد. ملتی که ۴۴ سال به رغم بدخواهی دشمنان قسم خورده این اراده را با ایستادگی دنبال کرده است.

سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوالی درباره اینکه معاون اول قوه قضاییه اعلام کرده تحقیق برخی نمایندگان درباره فولاد مبارکه دقیق نبوده است؟ گفت: معاون اول قوه قضاییه دغدغه داشتند. برداشتی که کردم این بود که باید حرف عالمانه باشد. دستگاه ها وظایف نظارتی خود را  باید طبق قانون انجام  دهند و صرف وجود پرونده دلیل بر اثبات آن نیست.

وی افزود: نباید به حساب بودن و افتتاح پرونده بگوییم ثابت شده است و باید عناوین پس از اثبات و در مرحله تحقیقات و دادرسی بیان شود و صاحب تریبون‌ها هم از اظهارات غیردقیق خودداری کنند.‌

سخنگوی قوه قضاییه افزود: اختلاس یا هر چه که اعلام کردند ممکن است در رسیدگی عنوانش تغییر کند. پرونده مذکور مفتوح و در حال رسیدگی است و نتایج آن اعلام می شود.

کد خبر 3193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =