کد خبر 3287
۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۲

گزارش آهن نیوز ازمجمع عمومی عادی سالیانه گل‌گهر:

بررسی ۷ مورد در مجمع عمومی عادی سالیانه گل‌گهر

بررسی ۷ مورد در مجمع عمومی عادی سالیانه گل‌گهر

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر با موضوع استماع گزارش هیئت‌ مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه سال ۱۴۰۰، تقسیم سود، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامه کثیرالانتشار، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیئت مدیره و تعیین پاداش هیئت مدیره برگزار شد.

به گزارش خبرنگار آهن نیوز ، صبح امروز، مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر از طریق پخش فصای مجازی به سمع و نظر مردم و رسانه ها رسید که در آن به موضوعاتی همچون استماع گزارش هیئت‌ مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه سال ۱۴۰۰، تقسیم سود، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامه کثیرالانتشار، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیئت مدیره و تعیین پاداش هیئت مدیره امروز  اشاره شد. این مجمع با حضور ۸۲ درصدی سهامداران و هیات رئیسه در جایگاه قانونی رسمیت یافت.

در این نشست ایمان عتیقی مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر به شرح گزارش  این شرکت و حاشیه سود آن پرداخت و گفت: سرمایه گذاران درخواست افزایش سرمایه از ۲۰ هزار میلیارد تومان به ۳۶ هزار میلیارد تومان داشته اند .

مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر با بیان این که، توسعه تولید و زیرساخت‌ها دو عامل مهمی هستند که در این شرکت دیده شده است به ارتقای توسعه کیفی در سال ۱۴۰۱ اشاره کرد و گفت: پروژه‌هایی را در این رابطه تعریف شده که به نظر می رسد اجرای آن کشورمان را در صحنه بین المللی رقابتی کند.

وی با اشاره به این که شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر ۴۲ درصد از کنسانتره و ۳۰ درصد از گندله کشور را تولید می‌کند به افزایش تولید این محصول در سال گذشته اشاره کرد و گفت: در سال ۱۴۰۰ درآمد گل‌گهر ۵۳ درصد رشد داشت و به ۴۵ هزار میلیارد تومان رسید. درآمد تلفیقی شرکت نیز ۶۲ هزار میلیارد تومان بود. همچنین سود شرکت در سال گذشته ۲۰ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان بود و سود تلفیقی شرکت به ۲۸ هزار میلیارد تومان رسید که ۳۸ درصد رشد داشت.

عتیقی با اشاره به این که منطقه گل‌گهر دارای مزیت هایی است که از آن جمله می توان به در اختیار داشتن سنگ‌آهن تا محصول نهایی آن اشاره کرد افزود: تولید سنگ‌آهن تا محصول نهایی در این شرکت حداکثر ۷۲ ساعت طول می‌کشد این در حالی است که استراتژی خوبی نیز برای منطقه گل‌گهر تعریف شده و در سه شرکت جانجا، تجلی و جهان فولاد سرمایه‌گذاری شده است.

مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر به وضعیت خوب این شرکت در بورس کالا اشاره کرد و ادامه داد: گل‌گهر در جدول شرکت‌های حاضر در بورس اوراق بهادار رشد داشته به شکلی مقایسه سهام این شرکت با سایر بازارهای موازی نشان می‌دهد بازار سرمایه به کگل اعتماد کامل دارد.

این مقام مسئول در گل گهر در ادامه سخنانش به خرید ۱۰ دستگاه حفاری برای افزایش تولید سنگ اهن در کشور اشاره کرد و یادآور شد: این شرکت به دنبال زیرزمینی کردن یکی از معادن گل‌گهر است و آنومالی‌های خوبی در میان معادن کشف شده که پس از رسیدن به نتایج نهایی اعلام خواهیم کرد.

این گزارش می افزاید: در مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر صورت‌های مالی منتهی به دوره ۲۹ اسفند ماه سال ۱۴۰۰ به تصویب سهامداران رسیده و سود قابل تقسیم گل‌گهر ۲۱ هزار میلیارد تومان بود که با تصویب سهامداران ۱۲۷ تومان به ازای هر سهم معادل ۶۰ درصد سود کلی شرکت میان سهامداران توزیع شد.

انتهای پیام/

کد خبر 3287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =