کد خبر 3334
۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۴

اختلاف نظر داریم ولی حل‌شدنی است؛

سخنگوی فولاد: بغض یک‌ماهه نکونام شکست

سخنگوی فولاد: بغض یک‌ماهه نکونام شکست

سخنگوی فولاد خوزستان می‌گوید اختلاف نظر میان جواد نکونام و باشگاه وجود دارد، ولی این اختلاف قابل‌حل است.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، به نقل از "ورزش‌۳"، آرمین مرادی، سخنگوی باشگاه فولاد خوزستان، در گفت‌وگویی تلویزیونی با شبکه ورزش ضمن تبریک پیروزی این تیم برابر الفیصلی به مردم خوزستان و کارگران فولاد خوزستان (صبح بازی)، درباره جذب الکساندر آلگریا با نماینده عربستان گفت: الکس که در لیست ما بود. بازی الفیصلی هم بود و آقای نکونام می‌توانست از او استفاده کند. بسیار بازیکن باکیفیتی است و اگر نکونام در مصاف با الهلال صلاح بدانند می‌‎تواند در بازی با آن از او استفاده کند.
او سپس درباره سفر رادکیا، مدیرعامل باشگاه، به قطر اضافه کرد: آقای رادکیا امشب به اردوی تیم اضافه می‌شوند و به امید خدا در کنار ما خواهند بود. این را بدانید که هیئت مدیره شرکت و همین‌طور باشگاه تمام شرایط را برای موفقیت فولاد فراهم کرده‌اند. کمپی که الان در آن تمرین می‌کنیم، کمپ تیم ملی هلند است و چیزی کم نداریم.
سخنگوی فولاد در ادامه با اشاره به مصاحبه نکونام و استعفای او پس از مصاف برابر الفیصلی بیان کرد: پیش از این هم گفتم این واکنش به خاطر فشار یک‌ماهه‌ای بود که روی دوش او بوده و بغض یک‌ماهه شکست. شاید اختلاف‌نظرهایی باشد، اما هم نکونام دوست دارد با فولاد ادامه بدهد و هم فولاد دوست دارد با ایشان ادامه بدهد. امیدوارم این اختلاف‌نظرها برود و ما بتوانیم از جواد استفاده کنیم و پنج‌شنبه برویم و آبروداری کنیم.

انتهای پیام/
 

کد خبر 3334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =