کد خبر 3335
۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۸

رقابت لیگ برتر تا جام حذفی؛

الکلاسیکو ایران؛ اندیشه‌های یحیی یا تفکرات مورایس؟

الکلاسیکو ایران؛ اندیشه‌های یحیی یا تفکرات مورایس؟

جام حذفی ایران امروز (سوم اسفندماه)، در اصفهان پیگیری می‌شود که در این مصاف پرسپولیسی‌ها میهمان سپاهان هستند تا در یک بازی حساس و حذفی یک بار دیگر الکلاسیکو ایران رقم بخورد.

به گزارش خبرنگار آهن‌نیوز، پرسپولیس در حالی در مرحله حذفی میهمان سپاهان است که حالا رقابت این دو تیم در لیگ برتر به جام حذفی رسیده است. هرچند در لیگ برتر در این سه هفته آخر تا اینجا، شاگردان مورایس توانستند صدر جدول را از سرخپوشان بگیرند اما هم مورایس و هم گل‌محمدی خوب می‌دانند شرایط لیگ جام حذفی به هیچ عنوان با لیگ برتر قابل قیاس نیست.

به نظر می‌رسد، اندیشه‌های یحیی در مقابل تفکرات مرد پرتغالی آن سوی میدان، یک شطرنج به تمام معنا را در این بازی را رقم خواهد زد. چراکه هر دو تیم از لحاظ پتانسیل نفراتی و هم از بعد فنی از بهترین‌های حال حاضر این روزهای فوتبال ما هستند، هرچند باید قبول کرد پرسپولیسی‌ها کمی در این چند هفته سیر نزولی داشته‌اند اما مطمئنا آنها هنوز هم جزو مدعیان لیگ برتر فوتبال ما محسوب می شوند که برای جام حذفی هم برنامه خواهند داشت.

در مورد  پرسپولیسی‌ها می‌توان این نکته را مدنظر داشت که برای جبران مافات در لیگ برتر و بازگشت روانی و فنی به مسابقات و نشان دادن شایستگی خود نیاز مبرمی به برد این بازی دارند تا علاوه بر صعود به مرحله بعدی جام حذفی بتوانند بار دیگر خط و نشانی برای تیم‌های دیگر در فوتبال داخلی بکشند و خود را  به عنوان  مدعی هر دو جام مطرح کنند.

  از سوی دیگر سپاهان هم برای اینکه شایستگی مورد نظر خود را در مورد برتری خود از تمامی جهات در فوتبال داخلی به اثبات برساند قطعا به چیزی کمتر از برد راضی نخواهد شد، به خصوص که زردپوشان به نوعی تمایل به انتقام بازی چند فصل پیش در اصفهان دارند که در دقایق پایانی، وقت اضافی بازی را با گل نورالهی به پرسپولیس باختند. رقابت این دو تیم به نوع خود به خصوص در فصول اخیر همیشه آبستن اتفاقات حاشیه‌ای بوده است، باید دید آیا این بازی  مجدداً دچار چنین حوادثی می‌شود یاخیر؟

انتهای پیام/

کد خبر 3335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =