کد خبر 3337
۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵

اجرای تبصره 18 قانون بودجه در سیستان و بلوچستان/ حمایت از ۴۰۰ طرح اشتغالزایی

اجرای تبصره 18 قانون بودجه در سیستان و بلوچستان/ حمایت از ۴۰۰ طرح اشتغالزایی

سیستان و بلوچستان مدیر صندوق کارآفرینی امید سیستان و بلوچستان گفت: این صندوق در سال جاری، چهارصد طرح اشتغالزایی را از محل منابع تبصره ۱۸ قانون بودجه در استان مورد حمایت قرار داده است.

به گزارش پایگاه خبری آهن نیوز به نقل از ایسنا، غلامعلی صمصامی بیان کرد: برای این تعداد طرح، ۱۳۵ میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت پرداخت شده است.

وی میزان اشتغال ایجادی طرح ها را، ۵۰۰ نفر اعلام کرد.

مدیر صندوق کارآفرینی امید سیستان و بلوچستان در ادامه درباره دیگر خدمات و فعالیت های این صندوق اظهار داشت: اعطای وام‌هایی با سود ۴ الی ۱۰ درصد و کمک به راه اندازی کسب کارهای خرد، کوچک، متوسط و معیشت محور، کارکرد اصلی صندوق کارآفرینی امید در نقاط مختلف کشور بویژه سیستان و بلوچستان است.

صمصامی گفت: این وام ها به بخش‌های مختلفی نظیر خدمات، کسب و کارهای صنفی و خانگی، کشاورزی، شیلات، حمایت از سلامت، بهداشت و درمان و ورزش و جوانان تعلق می گیرد.

وی با تاکید بر تلاش صندوق کارآفرینی امید در کمک به اشتغال بانوان سیستان و بلوچستان، تصریح کرد: نزدیک به ۵۰ درصد تسهیلات سال گذشته، مربوط به بانوان بوده است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید سیستان و بلوچستان اضافه کرد: با توجه به مشکل خشکسالی متمادی که در استان وجود دارد، سعی این صندوق بر این است که با حمایت از کارآفرینان حوزه کشاورزی گلخانه‌ای، به آنها کمک کند تا گیاهان و میوه‌های گلخانه‌ای که با آب کم عمل می‌آیند را در این استان پرورش دهند. به همین منظور افرادی که به دنبال ایجاد اشتغال نو و فناورانه در این خصوص هستند، مورد حمایت صندوق قرار می گیرند.

انتهای پیام/

کد خبر 3337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =