کد خبر 3489
۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۴

۹۵۱ میلیارد ریال اعتبار برای تحقق طرح‌های زیست‌محیطی در فولاد خوزستان

۹۵۱ میلیارد ریال اعتبار برای تحقق طرح‌های زیست‌محیطی در فولاد خوزستان

مدیرعامل فولاد خوزستان گفت: توجه به محیط‌زیست یکی از مؤلفه‌های مهم تولید و توسعه پایدار بوده و شرکت فولاد خوزستان در جهت حفظ و بهبود محیط‌زیست از فروردین سال گذشته ۱۴۰۰ میلیارد تومان برای اجرای طرح‌های محیط‌زیستی تخصیص داده است.

به گزارش پایگاه خبری آهن نیوز به نقل از دنیای اقتصاد، امین ابراهیمی افزود: فولاد خوزستان سال گذشته پنج طرح زیست محیطی با هزینه ۹۵۱ میلیارد ریال را تکمیل کرده است.

محوطه‌سازی اسکرین هفت، اجرای شبکه پاکسازی واحدهای گندله‌سازی شماره یک و نصب دو غبارگیر ۰۴-۲۰ در واحد موادرسانی، دستگاه ماشین زنبیل‌کش در بخش فولادسازی و نصب سیستم مه پاش در خروجی مخزن روزانه و تاورهای یک و دو تامین دو واحد احیای شماره دو پنج طرح‌هایی بودند که با هدف کاهش انتشار غبار و حفظ محیط‌زیست در فولاد خوزستان به اجرا درآمدند. وی اظهار کرد: علاوه بر طرح‌های اتمام یافته، شرکت فولاد خوزستان اکنون ۲۴ طرح زیست محیطی دیگر با هزینه ۱۲۳۰۰میلیارد ریال در حال اجرا دارد که از این تعداد ۱۲ طرح تا پایان سال ۱۴۰۱ تکمیل می‌شود.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: طرح توسعه فضای سبز ۲۴ هکتاری در محدوده ضلع شرقی منازل سازمانی نیز در حال اقدام بوده که تا پایان سال گذشته ۲۱ هکتار آن به همراه احداث شبکه آبیاری قطرهای تکمیل شد. در حال حاضر مساحت کل فضای سبز فولاد خوزستان بالغ بر ۵۲۱ هکتار است که این میزان ۵برابر الزامات قانونی تکلیف شده از سوی سازمان حفاظت محیط‌زیست است.  وی اظهار امیدواری کرد: در کنار ثبت رکوردهای جدید تولید و توسعه همچون گذشته در عرصه حفاظت و صیانت از محیط‌زیست ایران اسلامی موفقیت‌های جدیدی را به ثبت برسانیم.

انتهای پیام/

کد خبر 3489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =