کد خبر 3576
۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۵

جان تولیدکنندگان فولاد به لب رسید/شکایت از شرکت توزیع نیروی برق و گاز

جان تولیدکنندگان فولاد به لب رسید/شکایت از شرکت توزیع نیروی برق و گاز

یک فعال صنعتی گفت: مجبور شدیم بعد از عدم رفع مشکل قطع برق و گاز در شورای گفت‌وگو و ستاد رفع موانع تولید، دست به دامان قوه قضاییه شویم و اکثر تولیدکنندگان از بلایی که شرکت توزیع نیروی برق و گاز بر سر فولاد آوردند شکایت کردند.

به گزارش پایگاه خبری آهن نیوز به نقل از تیتر قزوین ؛علی اصغر نصراللهی، قائم مقام شرکت پرشین فولاد با اشاره به حمایت‌های اتاق بازرگانی از واحدهای صنعتی به‌ویژه در قطع برق و گاز که واحدها را با چالش مواجه کرد، گفت: سؤال من این است اتاقی که با همت ما برقرار شده و با هزینه ما روزی می‌گذراند چرا باید علیه ما کار کند، در تابستان چندین روز قطعی برق و در زمستان حدود دو ماه قطع گاز داشتیم اما اتاق بازرگانی کوچک‌ترین اشاره‌، اقدام و مصاحبه‌ای نکرد و حاضر به شنیدن درد دل و حرف صاحبان صنایع نبود.

قائم مقام شرکت پرشین فولاد گفت: علی‌رغم درخواست‌های کتبی برای بیان مشکل قطع برق و گاز در شورای گفت‌وگو و ستاد رفع موانع تولید، نه تنها حمایتی صورت نگرفت بلکه اتاق بازرگانی، با این استدلال که صادرکنندگان فولاد و انرژی هستند، ما را محکوم و اذهان مدیران استان را علیه ما تحریک می‌کرد.

وی اضافه کرد: مجبور شدیم دست به دامان قوه قضاییه شویم و اکثر تولیدکنندگان از بلایی که شرکت توزیع نیروی برق و گاز بر سر فولاد آوردند شکایت کردند.

این عضو ائتلاف تحول و شفافیت برای انتخابات اتاق بازرگانی با بیان اینکه از آنجایی که اتاق برخورد شایسته‌ای با ما نداشت میلی به حضور در اتاق ندارم، گفت: در طول این چهار سال دوبار برای تمدید و تحویل کارت بازرگانی در اتاق حاضر شدم.

رئیس انجمن تخصصی صنایع همگن فولاد استان قزوین ادامه داد: در اتاق قزوین به روی ما بسته بوده و به صورت یک سازمان دیکتاتوری اداره شده و افراد خاصی با مقاصد خاصی در اتاق شروع به فعالیت می‌کردند، اتاق متعلق به بخش صنعت و تولید نبوده و نظر مثبتی نداشتند به خاطر این، هیچ امیدی از این اتاق نداشتیم و پا را به اتاق نگذاشتیم.

اتاق ایران نوع رفتار و مدیریت را به همه اتاق‌ها دیکته می‌کند

نصراللهی با بیان اینکه این منشا فساد و نوع مدیریت کردن از تهران و اتاق ایران است، عنوان کرد: نوع مدیریت برای همه استان‌ها و اتاق‌ها صادر شده بود و نوع رفتار را دیکته می‌کرد.

وی ادامه داد: افرادی که دستور دریافت سه در هزار را صادر کردند و بلایی سر ما آوردند که مجبور به شکایت شدیم، امروز در آمریکا ساکن هستند، چون جوابی نداشتند که به تولیدکننده بدهند، بعد از آن نامه از اتاق خداحافظی کردند و به بلایی که سر ما آوردند خندیدند.

انتهای پیام/

کد خبر 3576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =