کد خبر 4064
۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۲

نرخ طلا و ارز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲/ رشد ۳ درصدی طلا و ارز در دو روز

نرخ طلا و ارز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲/ رشد ۳ درصدی طلا و ارز در دو روز

 نوسان قیمت دلار در کانال ۵۱ هزار تومانی در آخرین روز هفته گذشته با روند افزایشی شکسته و پنجشنبه به کانال ۵۳ هزار تومانی ورود کرد. در حال حاضر نرخ دلار با افزایش ۳/۶ درصد، به مبلغ ۵۴ هزار و ۴۵۴ تومان اعلام شده است. به دنبال تاثیر دلار قیمت طلا و سکه نیز افزایشی شد.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، حرکت رفت و برگشتی قیمت دلار در کانال ۵۱ هزار تومانی بعد از تعطیلات نوروز به صورت پیوسته برقرار بود و نتوانسته بود محدوده ۵۲ هزار تومانی را بشکند اما در آخرین روز هفته گذشته با روند افزایشی باز شد. خط قرمز سیاستگذار چهارشنبه گذشته شکسته شد، دلار وارد محدوده ۵۲ هزار تومانی شد و روز پنجشنبه نیز با افزایش بیش از هزار تومانی قیمت، به کانال ۵۳ هزار تومانی ورود کرد.

در حال حاضر نرخ دلار در بازار امروز نهم اردیبهشت ۱۴۰۲ تا ساعت ۱۲:۲۶ با هزار ۸۹۰ تومان معادل ۳/۶ درصد افزایش، نرخ ۵۴ هزار و ۴۵۴ تومان اعلام شده است. روز جاری برای دلار با ۱۵۰ تومان افزایش نسبت به روز گذشته و با رقم ۵۳ هزار و ۴۳۲ تومان آغاز و طی معاملات روز مبلغ ۵۴ هزار و ۴۶۰ تومان بیشترین مقدار و ۵۳ هزار و ۴۳۰ تومان نیز کمترین رقمی بود که برای قیمت دلار به ثبت رسید.

بر اساس آخرین نرخ اعلامی از طرف صرافی بانک ملی ایران امروز قمت خرید دلار آمریکا ۴۱ هزار و ۵۴۰ تومان و قیمت فروش دلار آمریکا ۴۱ هزار و ۹۶۰ تومان اعلام شد.

همچنین قیمت خرید یورو ۴۶ هزار و ۹۵۰ تومان و قیمت فروش یورو ۴۶ هزار و ۳۱۷ تومان است.

در بازار طلا و سکه نیز دو روز پایانی هفته گذشته روند قیمتی افزایشی بود. معامله‌گران چشم‌انتظار هفته دوم اردیبهشت هستند تا قیمت در بازار فلز گرانبها وضوح بیشتری پیدا کند.

اما در معاملات امروز بازار طلا، هر گرم طلا ۱۸ عیار، به نرخ ۲ میلیون و ۷۱۹ هزار و ۸۰۰ تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، افزایش ۲/۴ درصدی داشته است.

همچنین قیمت سکه امامی به ۳۳ میلیون و ۲۰۱ هزار تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، رشدی برابر یک میلیون ۱۸۸ هزار تومان معادل ۳/۷ درصدی داشته است.

نیم سکه، امروز به ۱۹ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان عامله می‌شود که نسبت به ۲ روز پیش، افزایش ۰.۵۱ درصدی داشته است.

تحلیلگران اقتصادی انتظارات تورمی سال‌جاری را افزایشی توصیف می‌کنند. آنها معتقدند تورم موجود کف تورم امسال است. با این دیدگاه، معامله‌گران بازار ارز روند دلار را برای اردیبهشت افزایشی می‌بینند.

نرخ طلا و ارز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲/ رشد ۳ درصدی طلا و ارز در دو روز

انتهای خبر/ف 

کد خبر 4064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =