کد خبر 4136
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۹

نرخ طلا و ارز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲/ دلار ثابت و سکه کاهشی شد

نرخ طلا و ارز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲/ دلار ثابت و سکه کاهشی شد

امروز دلار در بازار آزاد تقریبا بدون تغییر نسبت به دیروز گزارش شده است. قیمت دلار در بازار امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ تا ساعت ۱۲ با کاهش جزئی به مبلغ ۵۳ هزار و ۸۰۸ تومان اعلام شده است. در بازار طلا و سکه، امروز قیمت سکه در بازار پایین آمد.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، امروز دلار در بازار آزاد تقریبا بدون تغییر نسبت به دیروز گزارش شده است. قیمت دلار در بازار امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ تا ساعت ۱۲ با کاهش جزئی به مبلغ ۵۳ هزار و ۸۰۸ تومان اعلام شده است. طی معاملات امروز، ۵۴ هزار و ۸۸۰ تومان، کمترین مقدار و ۵۵ هزار و ۲۱۰ تومان نیز بیشترین رقمی بود که برای قیمت دلار به ثبت رسید.

بر اساس معاملات بازار مبادله ارز و طلای ایران، قیمت هر اسکناس دلار نسبت به روز قبل تا ۴۲ هزار و ۸۶ تومان رسیده بود، امروز با افزایش ۰/۵۲ درصدی نسبت به روز کاری قبل، ۴۲ هزار و ۳۰۶ تومان و قیمت حواله دلار ۳۸ هزار و ۴۶۰ تومان اعلام شد.

همچنی قیمت دلار در صرافی ملی امروز برای نرخ خرید ۴۱ هزار و ۸۷۷ تومان و برای فروش ۴۲ هزار و ۳۰۰ تومان اعلام شده است.

به گزارش بانک مرکزی میانگین قیمت فروش دلار در سامانه نیما ۲۸,۵۰۰ تومان بود که نسبت به روز گذشته تغییر قیمت نداشت.

همچنین بر اساس این گزارش میانگین موزون قیمت فروش دلار در سنا (صرافی های مجاز) ۳۸,۴۶۰ تومان بود که نسبت به روز گذشته ۲۰۰ تومان افزایش قیمت داشت.

در تابلوی معاملاتی مرکز مبادلات ارزی در روز جاری، نرخ اسکناس یورو با کاهش نسبت به روز کاری قبل معادل ۴۶ هزار و ۵۲۱ تومان، و نرخ حواله یورو ۴۲ هزار و ۲۹۲ تومان اعلام شده است که نسبت به روز گذشته ۳۵۵ تومان افزایش قیمت داشت. همچنین به گزارش بانک مرکزی  قیمت فروش یورو در این سامانه دیروز ۳۱ هزار و ۳۳۹ تومان بود.

همچنین در مرکز مبادله ارز و طلا، نرخ اسکناس درهم ۱۱ هزار و ۵۱۹ تومان و نرخ حواله درهم نیز ۱۰ هزار و ۴۷۲ تومان اعلام شده است.

و به ۳۳ میلیون و ۶۵۱ هزار تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۳/۱ درصدی داشته است.

در بازار طلا و سکه، امروز قیمت سکه در بازار پایین آمد و امروز سکه امامی (طرح قدیم) در بازار با کاهش ۸۰۰ هزار تومانی به قیمت ۲۹ میلیون و ۷۸۲ هزار تومان داد و ستد شد، همچنین سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با کاهش ۳/۱ درصدی به مبلغ  یک میلیون و ۹۴ هزار تومانی به قیمت ۳۳ میلیون و ۶۵۱ هزار تومان معامله شد.

نیم سکه امروز در بازار با کاهش ۳۰۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته، به قیمت ۱۹ میلیون و ۵۷۰ هزار تومان نرخ‌گذاری شد، ربع سکه نیز با افت ۴۰۰ هزار تومانی به قیمت ۱۲ میلیون و ۴۹۰ هزار تومان عرضه شد؛ همچنین هر سکه گرمی ۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان معامله شد. ‌

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در مرکز مبادله ارز و طلا به قیمت ۲ میلیون و ۶۳۹ هزار تومان کشف قیمت شد و طلا در بازار نیز با کاهش قیمت روبرو شد و به قیمت ۲ میلیون و ۷۴۵ هزار تومان نرخ‌گذاری شد، همچنین هر مثقال طلای ۱۸ عیار در بازار، ۱۱ میلیون و ۷۵۷هزار تومان نرخ‌گذاری شد.

هر اونس طلا (معادل ۳۱.۱۳۲گرم) در بازار جهانی با افزایش ۲۹ صدم درصدی امروز حدود ۱۹۸۷ دلار بود.

نرخ طلا و ارز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲/ دلار ثابت و سکه کاهشی شد

انتهای خبر/ ف

کد خبر 4136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =