کد خبر 4309
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۱

وضعیت آشفته میلگرد در بورس لندن

وضعیت آشفته میلگرد در بورس لندن

بررسی معاملات بورس بازار لندن در یک هفته اخیر، از هفته ناآرام قیمت‌ها در بورس فلزات حکایت دارد. با این وجود، قیمت ورق گرم آمریکا با ثبات نسبی همراه بود.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، بررسی معاملات بورس بازار لندن در یک هفته اخیر، از هفته ناآرام قیمت‌ها در بورس فلزات حکایت دارد. با این وجود، قیمت ورق گرم آمریکا با ثبات نسبی همراه بود. در معاملات روز جمعه ۱۲ مه ۲۰۲۳، (بیست و دوم اردیبهشت ۱۴۰۲)، قیمت هر تن میلگرد برای تحویل روز با افزایش ۳ دلاری نسبت به روز قبل (رشد ۰٫۰۸ درصدی)، با قیمت ۶۱۳ دلار به فروش رسید.

همچنین قراردادهای آتی تحویل یک ماهه این محصول با نرخ ۶۲۱ دلار به ازای هر تن منعقد شد که این نرخ نسبت به روز قبل، افزایش ۶ دلاری ( رشد ۱٫۲ درصدی) را نشان می‌هد.

در این میان، هر تن قراضه برای تحویل روز با کاهش ۵٫۵ دلاری، نسبت به روز قبل ( افت ۰٫۱ درصدی) با قیمت ۳۷۰ دلار، به فروش رسید.

همچنین قراردادهای آتی تحویل یک ماهه این محصول هم با افت ۲٫۵ دلاری و با نرخ ۳۷۸ دلار و ۵۰ سنت به ازای هر تن منعقد شد که نشان از (کاهش ۰٫۷ درصدی) دارد.

قراردادهای آتی یک ماهه ورق گرم فوب آمریکا بدون تغییر و با نرخ یک هزار و ۱۲۹ دلار و ۳۵ سنت منعقد شد.

علاوه بر این، نرخ قراردادهای آتی یک ماهه ورق گرم فوب چین با ۴ دلار رشد قیمتی همراه بود و با نرخ ۵۷۵ دلار به ازای هر تن معامله شد که نشان از افزایش (۰٫۱ درصدی) دارد.

وضعیت آشفته میلگرد در بورس لندن

انتهای خبر/ ف

کد خبر 4309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =