کد خبر 4427
۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۷

گزارش اختصاصی آهن‌نیوز از معاملات بورس کالا

افت تقاضا در بورس کالا ادامه دارد

افت تقاضا در بورس کالا ادامه دارد

در انتهای معاملات امروز محصولات فولادی در رینگ صنعتی بورس کالا، با حذف ۳۱/۱ درصد از این محصولات ۱۱ هزار و ۵۰۰ تن آن که تقاضای نه چندان بالایی به مقدار هفت هزار و ۸۵۰ تن داشت معامله شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، طبق اطلاعیه عرضه بورس کالای ایران امروز دوم خرداد ۱۴۰۲ قرار بود۱۶ هزار و ۷۰۰ تن محصول فولادی شامل ورق قلع اندود، ورق رنگی و ورق گالوانیزه G در تالار صنعتی عرضه شود که در انتهای معاملات با حذف ۳۱/۱ درصد از این محصولات ۱۱ هزار و ۵۰۰ تن آن که تقاضای نه چندان بالایی به مقدار هفت هزار و ۸۵۰ تن داشت معامله شد.

برای دو هزار ورق قلع اندود عرضه شده در بازار امروز تقاضای ۴۵۰ تنی وجود داشت که برمبنای نرخ پایه ۴ هزار و ۹۸۰ تومانی به طور کامل معامله شد. این محصول امروز افزایش ۴ هزار و ۴۰۰ تومانی (۹/۶ درصد) نسبت به هفته قبل در نرخ تعیین شده داشت.

همچنین برای ورق رنگی عکه به مقدار هزار و ۵۰۰ تن به نرخ پایه ۵۰ هزار و ۹۰۰ تومان عرضه شده و ۴ درصد افزایش قیمت به مبلغ دو هزار تومان داشت علی‌رغم وجود تقاضای پایین به مقدار ۲۵۰ تن، به طور کامل فروش رفت.

در این میان ورق گالوانیزه G با حذف ۳۹/۳ درصد محصولات عرضه شده امروز به مقدار ۸ هزار تن و با نرخ پایه ۴۴ هزار و ۳۱۸ تن که حدود ۰/۵ درصد افت داشت، معامله شد. برای این محصول ۷ هزار و ۱۵۰ تن نیز تقاضا در بازار وجود داشت.

تصاویر زیر جزئیات عرضه محصولات فولادی امروز در بورس کالا و نتیجه معاملات را نشان می‌دهد.

افت تقاضا در بورس کالا ادامه دارد

افت تقاضا در بورس کالا ادامه دارد

انتهای خبر/ ف

کد خبر 4427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =