کد خبر 4496
۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۲

روز قرمزِ شاخص کل و فلزات در بورس اوراق بهادار

روز قرمزِ شاخص کل و فلزات در بورس اوراق بهادار

شاخص کل بورس اوراق بهادار امروز در انتهای معاملات با کاهش ۱‌.۴۸ درصدی همراه شد و به سطح ۲ میلیون و ۳۱۱ هزار واحدی رسیده و شاخص فلزات اساسی نیز ۱۴ هزار و ۱۸۲ واحد ریزش داشته و در پله یک میلیون ۶۵۳ هزار و ۴۱۴ واحد ایستاد.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، بازار سهام امروز از ابتدا با فشار عرضه در اکثر سهام مواجه بود و روند کلی معاملات با فشار فروشندگان همراه بود که یکی از دلایل این عرضه‌ها تکذیب دولت درباره حذف ارز ترجیحی در روز ۴ شنبه بود. 

با این تفاسیر شاخص کل بورس اوراق بهادار امروز در انتهای معاملات با کاهش ۱‌.۴۸ درصدی معادل ۳۴ هزار واحدی همراه شد و به سطح ۲ میلیون و ۳۱۱ هزار واحدی رسید.

در جریان معاملات امروز، ارزش معاملات خُرد، مبلغ ۱۱ هزار میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود ۱۳۰۰ میلیارد تومان پول از بورس خارج کردند.

گفتنی است سه نماد «فولاد»، «میدکو» و «فملی» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «وسپهر»، «آریا» و «شگویا» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند. همچنین سه نماد «پی پاد»، «خگستر» و «خودرو» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «کرمان»، «گدنا» و «خاور» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

در این میان شاخص فلزات اساسی نیز امروز هم راستا با کاهش شاخص کل، ۱۴ هزار و ۱۸۲ واحد معادل ۸۵ صدم درصد ریزش داشته و در پله یک میلیون ۶۵۳ هزار و ۴۱۴ واحد ایستاد.

روز قرمزِ شاخص کل و فلزات در بورس اوراق بهادار

انتهای خبر/ ف

کد خبر 4496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =