کد خبر 4497
۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۲

تغییر سرنوشت یک پروژه فولادی با تصمیم احمدی‌نژاد + فیلم

تغییر سرنوشت یک پروژه فولادی با تصمیم احمدی‌نژاد + فیلم

محمد فاضلی جامعه‌شناس این داستان را با ذکر این مسئله روایت می‌کند که چرا صنعت فولاد کره سرنوشت متفاوتی به نسبت به ایران پیدا کرد.

به گزارش آهن‌نیوز؛ محمد فاضلی جامعه‌شناس این داستان را با ذکر این مسئله روایت می‌کند که چرا صنعت فولاد کره سرنوشت متفاوتی به نسبت به ایران پیدا کرد. در انتهای دولت محمد خاتمی قرار بود که با ساخت کارخانه فولاد در نزدیک خلیج‌فارس ظرفیت این صنعت ۴ میلیون تن افزایش پیدا کند؛ اما یک خواسته نامعقول جزئیاتی را در این طرح تغییر داد که سرنوشت آن به‌طورکلی عوض کرد.

منبع: اکو ایران

انتهای پیام/

کد خبر 4497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمدرضا کیانفر US ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    0 0
    . محمد فاضلی جامعه‌شناس گفت: به مردم توصیه می‌کنم گیر فرمول‌های یک خطی نیفتند. آقای فاضلی، هرگونه توصیه‌ای به مردم خدازده به منزله‌ی خودکشی می‌باشد زیرا مردم در قعر منجلاب خرافات و ناآگاهی و تعصب غرقند. خاکم به دهن ملت ایران همه شیرند، از بهر نگهداری‌ی این خاک دلیرند. چون جان به لب آید همه از جان شده سیرند، اوراق خرافات بشویند و بمانند و نمیرند. سرور گرامی، تنها راه نجات میهن اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم: 1- قطع دشمنی با آمریکا برای دفع تهدیدات خارجی. 2- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی. با تشکر از توجه شما.