کد خبر 4504
۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۴

آهن‌نیوز از عرضه‌های بورس کالا گزارش می‌دهد:

کاهش ۵۰ درصدی عرضه آهن اسفنجی بریکت

کاهش ۵۰ درصدی عرضه آهن اسفنجی بریکت

طبق اطلاعیه عرضه بورس کالای ایران امروز هفتم خرداد ۱۴۰۲ دو محصول عایدی به زنجیره فولاد در تالار صنعتی عرضه شده که آهن اسفنجی بریکت و میلگرد کلاف است و در مجموع به حجم ۲۳ هزار و ۶۷۲ تن در تابلوی معاملات قرار خواهند گرفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، طبق اطلاعیه عرضه بورس کالای ایران امروز هفتم خرداد ۱۴۰۲ دو محصول عایدی به زنجیره فولاد در تالار صنعتی عرضه شده که آهن اسفنجی بریکت و میلگرد کلاف است و در مجموع به حجم ۲۳ هزار و ۶۷۲ تن هستند.

محصول آهن اسفنجی بریکت توسط دو شرکت صبا فولاد خلیج فارس و پارس پولاد یاران به ترتیب به مقدار ۲۲ هزار تن و یک هزار تن عرضه شده است.

نرخ پایه برای این محصول ۷ دهم درصد معادل ۱۰۰ تومان کاهش نرخ نسبت به هفته گذشته داشته و به مبلغ ۱۳۶ هزار و ۹۷۰ ریال به ازای هر کیلو بدون ارزش افزوده اعلام شده است. همچنین میزان عرضه نیز برای این محصول امروز با کاهش ۴۷/۷ درصدی همراه بوده و به مقدار ۲۳ هزار تن عرضه شده است. برای این محصول نوع قرارداد و تسویه هم به صورت نقدی اعمال شده است.

محصول دیگر عرضه شده امروز، میلگرد کلاف ۶/۵ است که به مقدار ۶۷۲ تن توسط مجتمع فولاد الیگودرز به نرخ پایه ۲۴ هزار و ۱۶۰ تومان به ازای هر کیلو عرضه شده است.

جزئیات عرضه این شرکت‌ها را در تصویر زیر مشاهده می‌فرمایید.

کاهش ۵۰ درصدی عرضه آهن اسفنجی بریکت

انتهای خبر/ ف

کد خبر 4504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =