کد خبر 4515
۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۱

شاخص کل کانال ۲ میلیون و ۳۰۰ واحدی را از دست داد

شاخص کل کانال ۲ میلیون و ۳۰۰ واحدی را از دست داد

شاخص کل بورس با افت ۵۴ هزار واحدی و با از دست دادن کانال دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد در ارتفاع دو میلیون و ۲۵۷ هزار واحد قرار گرفت. شاخص فلزات نیز با افت ۲۶ هزار و ۶۰۴ واحد به پله یک میلیون و ۶۳۱ هزار و ۸۰۷ واحدی نزول پیدا کرد.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، امروز ۷ خرداد ۱۴۰۲ شاخص کل بورس با افت نزدیک به ۵۴ هزار واحد مواجه شد و با از دست دادن کانال دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد در ارتفاع دو میلیون و ۲۵۷ هزار واحد قرار گرفت. 

شاخص کل هم وزن در جریان بازار سرتاسر قرمز امروز با ۲۶ هزار واحد منفی مواجه شد.

ارزش معاملات امروز ثبت شده در بازار سرمایه مبلغ ۹۹ میلیارد و ۴۸۰ میلیون تومان بود که در جریان آن حقیقی‌ها در روز جاری حدود ۲ هزار میلیارد تومان پول از بورس خارج کردند.

 سه نماد «فولاد»، «کچاد» و «میدکو» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «آریا»، «وسپهر» و «هرمز» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «پی پاد»، «خزامیا» و «خگستر» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «خاور»، «کرمان» و «زملارد» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

شاخص فلزات نیز امروز هم راستا با شاخص کاهش با ریزش سنگینی مواجه شده و با افت ۲۶ هزار و ۶۰۴ واحد به پله یک میلیون و ۶۳۱ هزار و ۸۰۷ واحدی نزول پیدا کرد.

شاخص کل کانال ۲ میلیون و ۳۰۰ واحدی را از دست داد

کد خبر 4515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =