کد خبر 4542
۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۰

نرخ طلا و ارز ۸ خرداد ۱۴۰۲/ ثبات در بازار طلا و دلار

نرخ طلا و ارز ۸ خرداد ۱۴۰۲/ ثبات در بازار طلا و دلار

قیمت دلار در بازار امروز هشتم خرداد ۱۴۰۲ تا ساعت ۱۲:۰۰ بدون تغییر محسوسی نسبت به روز گذشته به مبلغ ۵۱ هزار و ۶۷۰ تومان در حال معامله است. اما امروز هر گرم طلا ۱۸ عیار برعکس روز قبل با افزایش قیمت روبرو شد.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، قیمت دلار در بازار امروز هشتم خرداد ۱۴۰۲ تا ساعت ۱۲:۰۰ بدون تغییر محسوسی نسبت به روز گذشته به مبلغ ۵۱ هزار و ۶۷۰ تومان در حال معامله است. روز جاری برای دلار با ۴۶۰ تومان کاهش نسبت به روز گذشته و با رقم ۵۱ هزار و ۳۰۰ تومان آغاز و طی معاملات روز، ۵۱ هزار و ۷۹۰ تومان بیشترین مقدار و ۵۱ هزار و ۱۹۰ تومان نیز کمترین رقمی بود که برای قیمت دلار به ثبت رسید.

اما قیمت دلار مبادله ای امروز اندکی رشد کرد طوریکه در معاملات امروز مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۲ هزار و ۴۹۹ تومان و نرخ حواله دلار نیز به ۳۸ هزار و ۶۳۶ تومان رسیده که نسبت به روز کاری قبل، با تغییر جزئی به همراه بوده است.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران به ۴۵ هزار و ۶۰۱ تومان و نرخ حواله یورو نیز به ۴۱ هزار و ۴۵۶ تومان رسیده است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات ۱۱ هزار و ۵۷۲ تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز ۱۰ هزار و ۵۲۰ تومان است.

امروز هر گرم طلا ۱۸ عیار برعکس روز قبل با افزایش قیمت روبرو شد، بطوری که هر گرم طلا ۱۸ عیار که روز قبل تا ۲ میلیون و ۴۹۰ هزار و ۱۰۰ تومان رسیده بود، امروز با افزایش ۲۷ هزار تومانی به ۲ میلیون و ۵۲۵ هزار و ۴۰۰ تومان رسید.

قیمت سکه امامی به ۳۰ میلیون و ۴۰۵ هزار تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش ۰.۴۹ درصدی داشته است.

نرخ طلا و ارز ۸ خرداد ۱۴۰۲/ ثبات در بازار طلا و دلار

انتهای خبر/ ف

کد خبر 4542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =