کد خبر 4719
۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۳
افزایش نرخ پایه شمش بلوم

طبق اطلاعیه بورس کالای ایران قرار است ۱۷۶ هزار و ۴۸۰ تن محصول زنجیره فولادی شامل تختال C، شمش بلوم، ورق گالوانیزه G، ورق قلع اندود و آهن اسفنجی بریکت عرضه شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، طبق اطلاعیه بورس کالای ایران قرار است ۱۷۶ هزار و ۴۸۰ تن محصول زنجیره فولادی شامل تختال C، شمش بلوم، ورق گالوانیزه G، ورق قلع اندود و آهن اسفنجی بریکت عرضه شود. متعاقب اطلاعیه بورس کالا به علت تعطیلات دو روز گذشته عرضه‌های امروز مجموع کالاهای این سه روز را شامل شده است.

مقدار تختال عرضه شده امروز ۷۰/۹ درصد کاهش حجم نسبت به هفته گذشته داشته و به مقدار ۱۶ هزار و ۴۰۰ تن با نرخ پایه ۱۹ هزار ۱۰۰ تومان عرضه شده که نسبت به دو هفته اخیر تغییری نداشته است.

شمش بلوم موجود در لیست عرضه امروز نیز به مقدار ۱۱۷ هزار و۷۸۰ تن است که نرخ پایه آن ۳۷۰ تومان معادل ۱/۸ درصد افزایش نسبت به هفته گذشته داشته و به نرخ ۲۰ هزار و ۸۷۰ تومان عرضه شده است. کمترین نرخ عرضه شده این محصول ۱۹ هزار تومان و بیشترین قیمت ۲۱ هزار و ۲۷۰ تومان معامله خواهد شد.

اما ورق قلع اندود بیشترین افزایش حجم عرضه را به مقدار ۲۷۵ درصد داشته و به مقدار ۷ هزار و ۵۰۰ تن عرضه شده که نرخ پایه آن نیز با حدود ۱۰ درصد کاهش به مبلغ ۴۴ هزار و ۸۲۳ تومان قرار است معامله شود.

۱۱ هزار و ۴۰۰ تن ورق گالوانیز G با مقدار ۱۵/۱ درصد افزایش عرضه، بدون تغییر نرخ پایه نسبت به هفته گذشته به مبلغ ۴۳ هزار و ۳۳۰ تومان در تابلوی معاملات قرار می‌گیرد.

در این میان آهن اسفنجی بریکت موجود در لیست امروز به مقدار ۲۳ هزار و ۴۰۰ تن است که ۱/۷ درصد افزایش داشته و همینطور یک افزایش نرخ جزئی نیز به مقدار ۰/۶ درصد نسبت به هفته قبل داشته و با نرخ پایه ۱۳ هزار و ۷۹۰ تومان معامله خواهد شد.

آهن اسفنجی بریکت عرضه شده در این هفته نیز توسط دو شرکت صبا فولاد خلیج فارس و پارس پولاد یاران به صورت نوع قرارداد و تسویه نقدی برای تاریخ تحویل ۲۱ و ۲۲ خرداد عرضه شده است.

تصویر زیر جزئیات عرضه‌های امروز را نشان می‌دهد.

افزایش نرخ پایه شمش بلوم

کد خبر 4719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =