کد خبر 4730
۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۵

نرخ طلا و ارز ۱۶ خرداد ۱۴۰۲/ دلار در نوسانِ سه خبر مهم

نرخ طلا و ارز ۱۶ خرداد ۱۴۰۲/ دلار در نوسانِ سه خبر مهم

شروع معاملات امروز دلار با نرخ ۵۱ هزار تومان در بازار رسمی بود که در حال حاضر نیز با افت ۰/۳۵ درصدی به نرخ ۵۰ هزار و ۸۸۰ تومان در حال معامله است. هر گرم طلا ۱۸ عیار هم برخلاف افت قبلی خود، رشد قیمت را تجربه کرد.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، به گفته معامله گران بازار ارز، امروز می‌تواند در نوسانِ سه خبر باشد؛ نخست، ادعایی درباره ورود دو میلیارد دلار به ایران طی روز گذشته؛ دوم، احتمال رونمایی سپاه از یک موشک هایپرسونیک جدید آن‌هم همزمان با انتشار اخبار مذاکرات هسته‌ای و سوم، اخبار مثبت یا منفی شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی.
قیمت دلار که در ابتدای هفته و پشت خط شنبه با کاهش مواجه شده و به زیر کف قیمتی رفته بود، در دو روز تعطیلی از کف فاصله گرفت و به مرز ۵۱ هزار تومان برگشت.
در روز شنبه خبر ورود دوباره هواپیمای عمانی، سیگنال تبادل زندانیان آمریکایی را داد و قیمت دلار با این دید تا مرز حمایت ۵۰ هزار و ۵۰۰ تومان کاهش پیدا کرد. پس از آنکه مشخص شد این هواپیما برای حضور تعدادی از مسئولان عمانی در سالروز ارتحال امام خمینی به تهران آمده و ربطی به تبادل زندانی نداشته، قیمت دلار هم به بالا برگشت.

امروز ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ هم شروع معاملات دلار با نرخ ۵۱ هزار تومان در بازار رسمی بود که در حال حاضر نیز با افت ۰/۳۵ درصدی به نرخ ۵۰ هزار و ۸۸۰ تومان در حال معامله است.

براساس آخرین بروزرسانی‌ها، در این بازار نرخ حواله دلار ۳۸ هزار و ۳۰۴ تومان اعلام شده است.
همچنین در این بازار نرخ حواله یورو ۴۱ هزار و ۵۸ تومان و نرخ حواله درهم ۱۰ هزار و ۴۳۰ تومان گزارش شده است.

امروز هر گرم طلا ۱۸ عیار برخلاف افت قبلی خود، رشد قیمت را تجربه کرد، بطوری که هر گرم طلا ۱۸ عیار که ۳ روز پیش تا ۲ میلیون و ۴۶۶ هزار و ۶۰۰ تومان رسیده بود، امروز با رشد ۰.۲۷ درصدی به ۲ و میلیون و ۴۷۳ هزار و ۵۰۰ تومان رسید.

نرخ طلا و ارز ۱۶ خرداد ۱۴۰۲/ دلار در نوسانِ سه خبر مهم

انتهای خبر/ ف

کد خبر 4730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =