کد خبر 4823
۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۳

گزارش اختصاصی آهن‌نیوز از بازار آهن

روند نرخ میلگرد در هفته‌ای که گذشت/ نوسان در نرخ‌ها

روند نرخ میلگرد در هفته‌ای که گذشت/ نوسان در نرخ‌ها

بازار میلگرد نیز طی هفته نیمه تعطیل گذشته با ثبات نسبی همراه بود که روز چهارشنبه یک جهش صعودی آغاز کرده و دوامی نداشت و مجدد به نرخ‌های معمول موجود در طول هفته معامله شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، طی هفته گذشته با همراه با روند کاهشی نرخ ارز به دنبال اخبار مثبت سیاسی خصوصا در بحث محقق شدن توافق بازار آهن نیز با روند کاهشی نرم و ثبات نسبی همراه بود.

در صورتی که توافق‌های سیاسی صورت پذیرد و جریان ارز به سمت ایران شکل بگیرد انتظار این است که قیمت دلار کاهش یابد. دست اندرکاران امیدی به افت جدی قیمت ارز ندارند چون باعث سقوط بازار سهام و به دنبال آن کاهش صادرات ایران خواهد شد. ورود ارز به سمت ایران باعث می‌شود که دولت بدهی‌هایش را به سیستم بانکی بپردازد در نتیجه توان بانک‌ها برای وام دهی افزایش خواهد یافت.

بازار میلگرد نیز طی هفته نیمه تعطیل گذشته با ثبات نسبی همراه بود که روز چهارشنبه یک جهش صعودی آغاز کرده و دوامی نداشت و مجدد به نرخ‌های معمول موجود در طول هفته معامله شد. در این میان فاصله قیمتی میلگرد سایز ۱۲ با مابقی سایزهای میلگرد مصرفی در بازار است که به نظر می‌رسد به علت کمبود این سایز در بازار باشد.

در مجموع نرخ میلگردهای اعلامی در هفته گذشته با شرایط نوسانی و افزایش و کاهش نرخ‌ها در شرکت‌های مختلف جاری بود، اما در انتهای هفته به یک ثبات نسبی رسید.

روند نرخ میلگرد در هفته‌ای که گذشت/ نوسان در نرخ‌ها

کد خبر 4823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =