کد خبر 4851
۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶

فروش ۶۴۴ هزار تن محصولات فولاد میانی شرکت فولاد خوزستان

فروش ۶۴۴ هزار تن محصولات فولاد میانی شرکت فولاد خوزستان

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان میزان فروش محصولات فولاد میانی این شرکت در ۲ ماه نخست امسال را ۶۴۴ هزار تن اعلام کرد.

به گزارش آهن نیوز؛ امین ابراهیمی گفت: درآمد فروش محصولات شرکت فولاد خوزستان در یک عملکرد خیره‌کننده در ۲ ماهه نخست امسال به ۱۳ هزار و ۱۱۷ میلیارد تومان رسیده که رشد ۹۵ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان می‌دهد.

وی افزود: درآمد فروش محصولات این شرکت در اردیبهشت امسال نیز به ۸ هزار و ۴۳۳ میلیارد تومان بود که بعد از درآمد فروش ۸ هزار و ۴۷۳ میلیارد تومانی در اسفند پارسال، بالاترین درآمد فروش ماهانه در تاریخ این شرکت بوده است.

به گفته ابراهیمی؛ درآمد فروش فولاد خوزستان در اردیبهشت امسال، ۱۱۰ درصد بیش از ماه مشابه سال قبل بوده است.

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان ادامه داد: تناژ فروش فولاد میانی (بیلت، بلوم و اسلب) شرکت در بازارهای داخلی و خارجی در ۲ ماهه نخست ۱۴۰۲، حدود ۶۴۴ هزار تن بوده که رشد ۴۵ درصدی را نسبت به مدت مشابه پارسال نشان می‌دهد.
 
وی می‌گوید: شاخص تأمین نیاز بازار داخلی از سوی فولاد خوزستان، یعنی تزریق شمش و اسلب به بازار داخلی، در ۲ ماهه نخست امسال بیش از ۳۸۳ هزار تن بوده که گویای رشد قابل توجه ۶۹ درصدی نسبت به دوره مشابه سال قبل است.
 
ابراهیمی اضافه کرد: همزمان در مجموع فروردین و اردیبهشت امسال، صادرات فولاد میانی توسط فولاد خوزستان نسبت به ۲ ماهه نخست سال قبل، ۲۰ درصد افزایش یافته و به حدود ۲۶۱ هزار تن رسیده است.  
 
به گفته این مقام مسئول؛ در یک عملکرد موفق، تناژ فروش فولاد میانی فولاد خوزستان در اردیبهشت امسال به بیش از ۴۱۱ هزار تن رسیده که رشد ۵۹ درصدی نسبت به ماه مشابه سال قبل را نشان می‌دهد.

کد خبر 4851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =