کد خبر 4853
۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۳

گزارش اختصاصی آهن‌نیوز از معاملات بورس کالا

شمش بلوم از تابلوی معاملات حذف شد

شمش بلوم از تابلوی معاملات حذف شد

در انتهای معاملات امروز زنجیره فولاد در بورس کالا با حذف کامل شمش بلوم و بخشی از آهن اسفنجی بریکت فقط ۲۲ هزار تن معامله انجام شد که با استقبال بسیار پایینی هم همراه بوده و فقط هزار و ۵۰۰ تن تقاضا برای آن در بازار موجود بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، طبق اطلاعیه عرضه بورس کالای ایران امروز قرار بود دو محصول از زنجیره فولاد شامل شمش بلوم و آهن اسفنجی بریکت با مجموع حجم ۳۴ هزار تن در تابلوی معاملات این بازار مورد معامله قرار گیرد که در انتهای بازار با حذف کامل شمش بلوم و بخشی از آهن اسفنجی بریکت فقط ۲۲ هزار تن مورد معامله قرار گرفت که با استقبال بسیار پایینی نیز مواجه شد و فقط هزار و ۵۰۰ تن تقاضا برای آن در بازار موجود بود.

به دنبال عدم استقبال از شمش بلوم در عرضه دیروز که ریزش ۵۷/۷ درصدی داشت امروز نیز ۱۰ هزار تن عرضه شده این محصول توسط شرکت مجتمع ذوب و ریخته گری فولاد ویان با نرخ پایه ۲۶ هزار و ۸۲۷ تومان به ازای هر کیلو به علت نبود تقاضا به طور کامل از تابلوی معاملات حذف شد.

همچنین طبق روال هر یکشنبه، تالار صنعتی بورس کالا که میزبان آهن اسفنجی بریکت است امروز نیز ۲۴ هزار تن از این محصول توسط دو شرکت عرضه شده بود که در نهایت محصول عرضه شده صبا فولاد خلیج فارس با ریزش ۸/۳ درصدی به میزان ۲۴ هزار تن مورد معامله قرار گرفت. هرند که استقبال چمشمگیری برای آن وجود نداشت و فقط ۱۵۰۰ تن تقاضا در بازار موجود بود. نرخ پایه آن نیز یا ۰/۷ درصد کاهش به مبلغ ۱۳ هزار و ۷۹۲ تومان به ازای هر کیلو از مورد معامله کاکل قرار گرفت.

شمش بلوم از تابلوی معاملات حذف شد

تصویر زیر جزئیات معامله این محصول را نشان می‌دهد:

شمش بلوم از تابلوی معاملات حذف شد

شمش بلوم از تابلوی معاملات حذف شد

انتهای خبر/ ف

کد خبر 4853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =