کد خبر 4855
۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۰

نرخ طلا و ارز امروز یکشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۲/ دلار باز هم کاهش یافت

نرخ طلا و ارز امروز یکشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۲/ دلار باز هم کاهش یافت

قیمت دلار امروز در بازار آزاد با کاهش حدود ۳۰۰ تومان به ۴۹,۱۰۰ تومان و در مرکز مبادله به ۴۲,۰۸۲ تومان و در صرافی‌ ملی به ۴۲,۱۲۴ تومان رسید.

به گزارش آهن نیوز؛ در آغاز امروز قیمت طلا و دلار کاهشی بود، قیمت سکه هم ۲۸۸ هزار تومان ریزش داشت و به ۲۸,۲۹۲,۰۰۰ (بیست و هشت میلیون و دویست و نود و دو هزار ) تومان رسید.

هر گرم طلا ۱۸ عیار، امروز به ۲,۳۲۲,۷۰۰ (دو میلیون و سیصد و بیست و دو هزار و هفتصد ) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش ۰.۵۵ درصدی داشته است.

همچنین هر مثقال طلا ۱۸ عیار با کاهش ۰.۲۲ درصدی نسبت به روز قبل ، ۱۰,۰۸۱,۰۰۰ (ده میلیون و هشتاد و یک هزار) تومان معامله شد.

قیمت دلار مبادله‌ای، امروز به ۴۱,۹۸۹ (چهل و یک هزار و نهصد و هشتاد و نه ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۲۳ درصدی داشته است.

یورو در بازار آزاد، امروز به ۴۵,۱۵۴ (چهل و پنج هزار و یکصد و پنجاه و چهار ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۲۳ درصدی داشته است.

پوند امروز با کاهش ۰.۲۳ درصدی، از ۵۲,۸۷۶ (پنجاه و دو هزار و هشتصد و هفتاد و شش ) تومان به ۵۲,۷۵۹ (پنجاه و دو هزار و هفتصد و پنجاه و نه ) تومان رسید.

قیمت سکه امامی هم به ۲۸,۲۹۲,۰۰۰ (بیست و هشت میلیون و دویست و نود و دو هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۱.۰۲ درصدی داشته است.

نیم سکه، امروز به ۱۵,۴۵۰,۰۰۰ (پانزده میلیون و چهارصد و پنجاه هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۱.۶۲ درصدی داشته است.

همچنین ربع سکه با کاهش ۰.۴۷ درصدی نسبت به روز قبل ، ۱۰,۴۵۰,۰۰۰ (ده میلیون و چهارصد و پنجاه هزار) تومان معامله شد.

هر سکه گرمی در بازار داخلی هم ۶,۲۸۰,۰۰۰ (شش میلیون و دویست و هشتاد هزار) تومان قیمت خورد.

انتهای پیام/

کد خبر 4855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =