کد خبر 4856
۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۹

شکایت تراکتور مانع رونمایی از خرید جدید سپاهان شد

شکایت تراکتور مانع رونمایی از خرید جدید سپاهان شد

شکایت باشگاه تراکتور از کاوه رضایی مانع رونمایی این بازیکن توسط باشگاه‌ سپاهان شد.

به گزارش آهن نیوز؛ کاوه رضایی بعد از بازگشت دوباره به فوتبال ایران پس از چند فصل حضور در لیگ بلژیک، فصل گذشته عجیب‌ترین سال فوتبالی خود را پشت سرگذاشت.

رضایی در ابتدا فصل نتوانست با استقلال قرارداد ثبت کند و در نهایت راهی تراکتور شد اما در نیم فصل حضورش در جمع تبریزی‌ها عملکرد مناسبی نداشت و در یک تصمیم جنجالی در نیم فصل با فسخ قرارداد یک طرفه از تراکتور جدا شد.

باشگاه تراکتور از این بازیکن شکایت کرد و فسخ قرارداد او از طرف کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال غیرقانونی اعلام شد تا این بازیکن نتواند راهی استقلال شود. پاکو خمس سرمربی اسپانیایی تراکتور به رضایی بعد از بازگشت به تراکتور اجازه حضور او در تمرینات را نداد تا در نهایت این بازیکن نیم فصل دوم خانه‌نشین شود.

پس از پایان فصل مدیران تراکتور مذاکراتی را با کاوه رضایی داشتند که بتوانند او را راضی به بازگشت کنند، اما این اتفاق رخ نداد تا در نهایت باشگاه تراکتور به طور رسمی از کاوه رضایی شکایت کند.

با شروع فصل شروع نقل‌وانتقالات، باشگاه سپاهان در صفحه مجازی خود فیلمی را منتشر کرد که خبر از توافق با یک بازیکن را می‌داد. گمانه‌زنی‌ها حاکی از این بود که بازیکن رضا شکاری هافبک تیم فوتبال گل‌گهر است، اما شکاری این موضوع را تکذیب کرد.

حالا شنیده‌ها حاکی از این است که این بازیکن کاوه رضایی بوده اما مدیران سپاهان با توجه به شکایت تراکتور از رضایی از این بازیکن رونمایی نکردند و به او اعلام کردند که ابتدا رضایت باشگاه تراکتور را جلب کند.

انتهای پیام/

کد خبر 4856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =