کد خبر 4899
۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۸

آهن‌نیوز از معاملات بورس کالا گزارش می‌دهد:

افزایش قیمت هزار و ۷۷۵ تومانی شمش فولاد خوزستان

افزایش قیمت هزار و ۷۷۵ تومانی شمش فولاد خوزستان

۵۰ هزار تن محصول شمش شرکت فولاد خوزستان با وجود درصد تغییر نرخ ۸/۶۶ درصدی که معادل هزار و ۷۷۵ تومان افزایش قیمت نسبت به نرخ پایه داشت با قیمت میانگین ۲۲ هزار و ۲۷۵ تومان به طور کامل معامله شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، در جریان معاملات دیروز دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ در تالار صنعتی بورس کالا با احتساب معاملات مچینگ؛ مقدار  ۱۱۲،۹۴۵ تن شمش بلوم فولادی از مجموع ۱۷۷،۰۶۵ تن حجم کل اطلاعیه عرضه؛ معادل با حدود ۶۳ درصد از حجم عرضه کل؛ در بورس کالا در نهایت با نرخ میانگین موزون ۲۱ هزار و ۲۰۹ تومان به ازای هر کیلو (حدود ۲۳،۱۲۰ تومان با احتساب ارزش افزوده)؛ حدود کیلویی ۸۲۰+ تومان، بالاتر از نرخ متوسط پایه (۲۰۳،۹۰۹ ریال) و حدود کیلویی ۲۵۵- تومان پایین‌تر از نرخ معاملاتی میانگین موزون عرضه گذشته (۲۱۴،۶۲۳ ریال - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶)؛ به فروش رفت و تایید شد.

در این میان دیروز ۵۰ هزار تن شمش بلوم ۱۵۰*۱۵۰ نوع ۵SP توسط فولاد خوزستان با نرخ پایه ۲۰ هزار و ۵۰۰ تومان برای تحویل در تاریخ ۲۱ تیر سال جاری عرضه شده بود که در جریان معاملات برای آن ۷۶ هزار و ۲۷۵ تن تقاضا وجود داشت.

محصول شمش این شرکت با وجود درصد تغییر نرخ ۸/۶۶ درصدی که هزار و ۷۷۵ تومان افزایش قیمت نسبت به نرخ پایه داشت با قیمت میانگین ۲۲ هزار و ۲۷۵ تومان به طور کامل معامله شد. محصول شمش فولاد خوزستان در عرضه‌های دیروز تنها محصول شمش بود که با ۵۰ درصد تسویه اعتباری فروش رفت.

افزایش قیمت هزار و ۷۷۵ تومانی شمش فولاد خوزستان

افزایش قیمت هزار و ۷۷۵ تومانی شمش فولاد خوزستان

کد خبر 4899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =