کد خبر 4926
۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۷

آهن‌نیوز از معاملات بورس کالا گزارش می‌دهد:

استقبال ضعیف از ورق‌های فولادی در رینگ صنعتی امروز

استقبال ضعیف از ورق‌های فولادی در رینگ صنعتی امروز

در انتهای معاملات امروز محصولات فولادی در بورس کالا با ریزش ۳۸/۳ درصد و حذف ورق رنگی، ۱۴ هزار و ۸۵۰ تن انواع ورق مورد معامله قرار گرفت که برای آن حجم تقاضای کمتر از میزان عرضه به مقدار ۱۳ هزار و ۳۰۰ تن وجود داشت. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، طبق اطلاعیه عرضه بورس کالا، امروز ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ قرار بود ۲۴ هزار و ۱۰۰ تن انواع ورق فولادی شامل ورق رنگی، ورق سرد B، ورق قلع اندود و ورق گالوانیزه G در تالار صنعتی عرضه شود که در انتهای معاملات با ریزش ۳۸/۳ درصد و حذف ورق رنگی از محصولات عرضه شده حجمی به مقدار ۱۴ هزار و ۸۵۰ تن انواع ورق فولادی مورد معامله قرار گرفت که برای آن حجمی کمتر از میزان عرضه به مقدار ۱۳ هزار و ۳۰۰ تن نیز تقاضا وجود داشت. 

همانطور که اشاره شد ورق رنگی عرضه شده در بین محصولات امروز که تنها محصول با ثبات حجم و قیمت نسبت به هفته قبل بود به علت نبود تقاضا به تابلوی معاملات راه پیدا نکرد.

ورق  سرد B نیز علیرغم افزایش قیمت ۵/۸ درصدی نرخ پایه نسبت به هفته قبل با حجم ۴ هزار و ۵۰۰ تن و نرخ پایه ۳۱ هزار و ۵۱۰ تومان به طور کامل مورد معامله قرار گرفت. استقبال از این محصول نیز به نسبت مابقی ورق‌ها بالا بوده و حجم ۶ هزار و ۴۰۰ تن تقاضا برای آن موجود بود.

ورق قلع اندود عرضه شده در میان محصولات امروز نیز با وجود افزایش قیمت حدود ۴ هزار تومانی نسبت به هفته قبل با قیمت ۴۸ هزار و ۷۵۸ تومان به ازای هر کیلو به طور کامل فروش رفت.

برای ۸ هزار و ۳۵۰ تن ورق گالوانیزه G عرضه شده نیز نرخ پایه افزایش ۱/۳ درصدی را بدنبال داشته و با نرخ ۴۴ هزار و ۵۱ تومان معامله شد که برای آن ۶ هزار و ۵۰ تن نیز تقاضا موجود بود.

تصویر زیر جزئیات عرضه‌های امروز را همراه با نوسان عرضه و قیمت نسبت به هفته قبل نشان می‌دهد:

استقبال ضعیف از ورق‌های فولادی در رینگ صنعتی امروز

استقبال ضعیف از ورق‌های فولادی در رینگ صنعتی امروز

انتهای خبر/ ف

کد خبر 4926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =