کد خبر 4930
۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۸

شایعات نقل و انتقالاتی سپاهان؛ از قطر تا ترکیه

شایعات نقل و انتقالاتی سپاهان؛ از قطر تا ترکیه

با آغاز فصل نقل‌و انتقالات، بازار داغ شایعات برپا شده و در این میان اسامی زیادی به تیم فوتبال سپاهان پیوند داده شده است.

به گزارش آهن نیوز؛ نقل و انتقالات تابستانی فوتبال ایران به صورت رسمی آغاز شد و بازار داغ شایعات از همین ابتدا به راه افتاده است؛ در این گزارش قصد داریم به بررسی عملکرد بازیکنانی بپردازیم که نامشان به نوعی با سپاهان پیوند خورده است.

زوج دفاعی الاهلی قطر

در روزهای گذشته شایعاتی در خصوص پیشنهاد سپاهان به شجاع خلیل‌زاده و حسین کنعانی‌زادگان که به تازگی از تیم الاهلی قطر جدا شدند، مطرح شد؛ جذب خلیل‌زاده توسط مسعود سعیدی مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال سپاهان تکذیب شد اما در مورد کنعانی‌زادگان همچنان گمانه‌زنی‌ها ادامه دارد.

کنعانی‌زادگان که ۲۹ سال دارد، در مدت ۲ سال حضور در الاهلی قطر در ۴۱ بازی به میدان رفته و ۷ گل نیز به ثمر رسانده است.

کاوه رضایی و ۶ ماه سکونشینی

بحث حضور کاوه رضایی در سپاهان به نیم‌فصل لیگ بیست و دوم بر می‌گردد، جایی که به نظر می‌رسید قرارداد این بازیکن با تراکتور به پایان رسیده و ملی‌پوش سابق کشورمان از بین سپاهان و استقلال یک تیم را برای ادامه فصل انتخاب خواهد کرد؛ اما قرارداد پیچیده‌ای که این بازیکن در ابتدای فصل با استقلال و تراکتور به امضا رسانده بود مانع از جدایی کاوه از تراکتور شد تا با کنار گذاشته شدنش توسط پاکو خمز، ادامه فصل را از روی سکوها به نظاره بنشیند.

کاوه رضایی ۳۱ ساله در مدت حضورش در تراکتور در ۶ بازی به میدان رفت و ۲ گل به ثمر رساند.

شکاری در گل‌گهر چه کرد؟

رضا شکاری که فوتبالش را از ذوب‌آهن آغاز کرد و نامش با گلزنی مقابل پرسپولیس در جام حذفی بر سر زبان‌ها افتاد، پس از حضور در روبین‌کازان روسیه و تراکتور، به گل گهر سیرجان پیوست و در مدت ۲ سال با انجام ۵۹ مسابقه و به ثمر رساندن ۱۲ گل، حالا یکی از گزینه‌های سپاهان برای پست وینگر به شمار می‌آید.

۲۰ گل برای لژیونر سپاهانی

مهرداد محمدی که بهترین دوران فوتبالی خود را در سپاهان پشت سر گذاشته است، پس از ۳ سال حضور در لیگ قطر، یکی دیگر از گزینه‌های تقویت زردپوشان اصفهانی در پست وینگر است؛ محمدی در قطر برای دو تیم العربی و السیلیه به میدان رفت و در مجموع ۴۳ بازی، ۲۰ گل برای تیم‌هایش به ثمر رساند.

مهاجم سابق لیون از گالاتاسرای جدا شد

بافتیمبی گومیس، مهاجم نام آشنای فرانسوی از تابستان سال قبل به صورت جدی مورد توجه سپاهان قرار گرفت؛ وی که سابقه کار با ژوزه مورایس را در کارنامه دارد فصل گذشته به دلیل عدم صدور رضایت‌نامه‌اش توسط گالاتاسرای ترکیه، طلایی‌پوش نشد اما حالا با جدایی از این باشگاه ترکیه‌ای دوباره به گزینه‌ای جذاب برای سپاهان تبدیل شده است.

گومیس در مدت زمان حضورش در گالاتاسرای در ۳۷ مسابقه که به میدان رفته، ۱۷ گل به ثمر رسانده است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

کد خبر 4930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =